Gram Altın Fiyatı
Altının fiyatı yurt dışında ons fiyatı olarak belirlendikten sonra ilk olarak yurdumuzda gram altın fiyatlarına yansır. Altının değeri gram altın olarak belirlenir. Altın şu kadar olmuş denirken altın olarak belirtilen kelime gram altın fiyatlarını temsil eder. Gram altının da satışı vardır. Çeşitli şirketler, güvenilir paketler halinde ve sertifikalı kapalı paketlerde gram altın satmaktadır. Bu gram altınların alımı satımı yapılırken işçilik fiyatı belirlenmez. İşçilik fiyatlarından değer kaybetmez. Sadece alımı ve satımı arasında cüzzi miktarlar fiyat farklılıkları vardır.
Alt bölümden gram altının fiyatlarını; günlük, aylık, yıllık fiyat grafiğini anlık olarak takip edebilir, çeşitli gramlarda altın resimlerini inceleyebilirsiniz. Altın gram fiyatları ve grafikleri anlık olarak güncellenmektedir.
| Alış | Satış | Durum | ||
|
|
Gram Altın | 98.4650 | 99.0130 | ![]() |
Altın Gram Grafiği (TL.)
Çeşitli Gram Altın Resimleri:
- ! Gram Altın Resmi
- 2.5 Gram Altın Resmi
- 5 Gram Altın Resmi
- 10 Gram Altın Resmi
- 20 Gram Altın Resmi
- 50 Gram Altın Resmi
- altın fiyatları
- altının gramı
- gram altın
- gram altın fiyatları
- altın gramı
- altının gramı ne kadar
- altın gram fiyatı
- gram altın fiyatı
- anlık gram altın fiyatları
- 24 ayar altın
- altın gram
- Giram altin fiyati
- 1 gr altın kaç tl
- altın gramı kaç para
- gr altın
- gram altın grafik
- gram altın yorumları
- alt
- gram altın fiyatları bugün











Bu Konuya 247 Yorum Yapılmış
3 Şubat 2011 Per 16:43
bence altın çok pahalı şoyle 250,300 gibi olabilirdi artık altında alınmaz el yakıyo valla
10 Ağustos 2011 Çar 23:00
√ Ya burası nasıl biyer Allah aşkına
)) Herkes elinden son gaz bişeyler sallıyo.ONS biraz düşüşe geçti mi herkes karamsar, yükseldi mi uçuyoruz.Aradan biri de ”duyum aldım altın fena düşecek.Ben bile bu işte 2 günlük olmama rağmen öğrendiğim ilk şey altını iç piyasanın beirlemediğidir.o yüzden böyle asparagaz haberler yapıp şurda acemi insanları gece vakti zararına satışlar yapmaya zorlamayalım lütfen.
16 Kasım 2011 Çar 18:03
selam aleks34 ben de bankada altın hesabı yaptırmıştım…acaba hata mı yaptım diye düşünüyorum
4 Şubat 2011 Cum 15:45
6 ay sonra 77
7 Şubat 2011 Pts 20:14
tam 7 gr altın aldım anlık olarak takip ediyorum.
zarardayım ama düzeleceğini umut ediyorum
9 Şubat 2011 Çar 12:57
altın alın altın kaybetttirmez ama altının altın kuralı 2 günde kar edemezsin al unut garanti kazanc sağla.altından kuyumcular günlük alım satımda para kazanır hanginiz kuyumcusunuz değiliz.hemde altını kuyumcudan alıp yastık altı yapmayın bankalarda altın hesapları var öyle alırsanız paranız milli ekonomi içinde kalır ülkede kazanır millette millet kazandıkcada altın alır yine siz kazanırsınız.
25 Şubat 2011 Cum 13:38
ALTINDA BİR MÜDDET KAR SATIŞLARI GELEBİLİR SONRA YUKARI SEYİR DEVAM SEBEP SAVAŞLARDA KARIŞIKLIKLARDA ALTIN HERZAMAN ARTAR EKMEK UN STOKLANIR GİBİ ALTIN STOKLANIR SİZCE LİBYADA PARA GEÇERMİ ŞUAN MISIR CEZAYİR FAS YEMEN KARIŞTI BENCE ALTIN UZUN VADEDE KAYBETTİRMEZ ANLIK KAZANÇCILAR ALTIN SİZE GÖRE DEĞİL
25 Şubat 2011 Cum 20:26
arkadaşlar 73.046 dan altın aldım. ve şu anda durum ortada acaba ne zamana kadar aldığım fiyata yükselir
26 Şubat 2011 Cts 00:35
Altın uzun vadeli bir yatırım aracı. Umarım en kısa sürede kar edersiniz. Bir öngörüde bulunmak zor. Ben en son 8-9 ay önce toplu bir alım yapmıştım. 61 liradan almıştım. Elimden çıkarmak için en az 76 lira olmasını bekliyorum gram fiyatının. 72-73 liraları aslında 2 nci görüşü. Bu nedenle elden çıkarmadım.
Saygılar.
26 Şubat 2011 Cts 01:05
admin tşklr. peki 1 aya kadar acaba 73.046 tlnin üstüne çıkarmı ve önümüzdeki hafta metal fiyatlarında yükselme olucak demiş bazı ekonomistler bu doğrumudur?
26 Şubat 2011 Cts 01:19
İbrahim Bey,
Şöyle diyeyim benim altına yatırım yaptığım sırada 61 liradan aldığımda hemen düşüş yaşadı ve satamadım. 56 liralara kadar geriledi.3-4 ay beklemek durumunda kaldım. Yatırımımdan önce altının daha fazla yükseleceğini tahmin ettim ve o nedenle yatırım yaptım fakat düştü. Artık biliyorum ki uzun süreler beklemek gerekiyor. Yatırım yapılan parayı unutmanız gerekiyor. O paraya ihtiyacınız olmayacaksa altına yatırım yapmak gerekiyor.
Döviz yada borsa gibi hareketler beklendiği zaman büyük yanılgılar oluyor.
Birazda şans meselesi ben 61 lirayı bulmadan önce almış olsaydım daha önce kar edip elimden çıkarabilecektim.
Web sitemizde grafikler mevcut, altın yıllar yılı yükselmiş. Düşüşler kısa süreli fakat sabır gerekiyor.
Herkesin bir öngörüsü bulunuyor, uzmanlar her zaman öngörülerde bulunurlar dikkat ederseniz öz olarak çıkabilir de inebilir de derler
Biri kesin birşey dese bizde inanalım. Medyumlar gibi yuvarlak laflarla sözlerin özünü iki tarafada bağlıyorlar. Bu yüzden sizin incelemeleriniz, öngörüleriniz, zaman içinde kazanacağınız deneyimler ile kendiniz yorumlayıp çıkıp çıkmayacağı konusunda sadece sizin seçim yapmanız gerekmektedir.
Saygılar.
26 Şubat 2011 Cts 01:26
çok tşklr admin.
27 Şubat 2011 Paz 02:09
Altın secim öncesi 85 Tl’yi görecek buna göre yatırım yapıyorum.
28 Şubat 2011 Pts 01:22
Merhabalar,
14 ağustos 2009 zamanını kriter olarak aldım.
1 gr. 24 ayar altının alış fiyatı: 45.30 TL. satış fiyatı: 45.70 liraymış.
Altın ons alış fiyatı: 955.89 dolar satış fiyatı: 956.59 dolarmış.
55 gram x 45.30 Tl. dedim = 2.491,5 çıkıyor. O zamanın parasına göre 2 milyar 491 milyon lira.
Bilgileri bizim siteden kullandım. Doğrudur.
http://www.altinfiyatlari.tc/altin-fiyatlari/14-agustos-2009-altin-fiyati.html
2009 Ağustos ayı diğer günlere ulaşmak için konunun altından eski/yeni konulara giderek bakabilirsiniz.
Umarım yardımcı olabilmişimdir. Saygılar.
28 Şubat 2011 Pts 06:05
dostlar gerçekçi tahmin ile, bu hafta altın yükselecekmi? kaç olur dersiniz ?
28 Şubat 2011 Pts 22:35
selam.ben Banka dan 57 liradan altin yatirimi yaptim su an 65 den alip 79 satiyorlar bu kadar fark normal mi ,altini nerden almak lazim,bankalar bizden cok kanc sagliyor örnegi asagida,saygilarimla,
(Son Güncellenme Tarihi: 28/02/2011 18:02:21)
Altın Alış Altın Satış
Altın (XAU) 65.7746 79.1508
28 Şubat 2011 Pts 23:24
Serkan Bey,
Bu kadar yüksek farklar olmaz. Normal değil.
Örnek:71.8040 72.5880 (bu şekilde farklar olur)
Yalnız bahsetmiş olduğunuz saat mesai saatleri dışında kalıyor. Mesai saatleri dışında kalan zamanlar alım satım arasındaki fiyat farkı bankalarda genişlese de bahsettiğiniz kadar artmaz. Benim bildiğim ve bilinen bankalarda bu kadar yüksek değiller.
Saygılar.
6 Mart 2011 Paz 17:27
Sayin Admin
cevap icin tesekür ederim.benim aldigim Banka (düzenlendi),internetsayfasinda yazanlari ben size yazdim
bu gün itibariyla da Altın (XAU) alis 66.5722 satis 79.9767
Bu kadar fark olmaz diyorsunuz acaba neden?
saygilarimla
6 Mart 2011 Paz 23:37
Serkan Bey merhabalar,
Affınıza sığınarak ben banka ismini kaldırdım. Kalmaması daha doğru olur.
Benimde verdiğiniz bilgiler doğrultusunda aklıma takıldı benim bankamda hafta sonu durum nedir dedim. İnternet bankacılığından giriş yaptım. Yatırım olarak altını seçtim.
830 (1 Gr) Altın Satış:72.020000 Alış: 74.620000
Baktığım gün pazar akşamı fiyatlar arasında bu nedenle fark var. Yarın pazartesi, fiyatlardaki fark azalacaktır.
Bankalar arasında altın fiyatları hafta sonu olması dolayısıyla farklılıklar gösterebiliyor. Bahsetmiş olduğunuz banka hafta sonları altın işlemlerinde çok yüksek komisyonlar alıyor olabilir.
Haftasonu acil bir durumda altınlarınızı elinizden çıkarmak isterseniz kaybınız büyük olabilir. Bu nedenle başka bir bankayı tercih edebilirsiniz. Mesai saatleri dışında fiyat farkları daha az olan.
Saygılar.
10 Nisan 2011 Paz 13:26
Merhaba,
Altin hesabimi bankada actigim icin gercekten pismanim, komisyon almiyoruz dediler, fakat altin alis/satis farki cok yuksek. 10 Nisan 2011 piyasa alis/satisina bir bakin bir de benim bankamdaki rakamlara bakin:
Altın Hesabı
Bankamız altın alış ve satış fiyatları aşağıda verilmiştir. Lütfen yapmak istediğiniz işlemi seçiniz.
BANKA ALIŞ BANKA SATIŞ
70,37000 73,42300
10 Nisan 2011 Paz 14:11
Perran Hanım,
Ayın 10′u bugün pazar günü. Mesai saatleri içerisinde değil. Mesai saatleri içerisinde olmadığı için alım satım arasındaki fiyatlar yüksektir. Piyasa verileri haftasonunda farkı gösttermezler. Ama nereden alırsanız alın haftasonu fiyat farkı olacaktır.
Hafta içi yarın misal 11 Nisan 2011 sabah 09:00 da yeniden bakın. Alım satım arasındaki fiyat farkı uçurumlarının düştüğünü göreceksiniz. Bu nedenle haftasonu ve mesai saatleri dışında alım veya satım yapmamaya özen gösterin.
Ufak bir örnek daha: Bir yakınımız evleniyor dahi olsa haftasonu çeyrek altın almam.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar.
1 Mart 2011 Sal 16:58
ALTIN BU HAFTA 77 LİRA OLUCAK
2 Mart 2011 Çar 13:46
4 Şubatta altın haziranda 77 demiştim; dediğimde altın 69 TL civarındaydı. Henüz o zaman ortadoğu/afrika daki devrim hareketleri başlamamıştı. Bu durum altının artışını erkenleştirmiş oldu. Ama konjüktürel durumlar konjüktürün değişmesiyle kaybolur. Eğer olaylar durulursa hızlı çıkışın hafif inişi arkasından düzenli bir seyirle Haziranda 77′leri görürüz diye düşünüyorum.
Tabi olaylar durulmaz ve boyutu büyürse Haziranda 80i de 90ı da görebiliriz.
7 Mart 2011 Pts 23:17
Sayin admin
verdiginiz bilgiler icin tesserkür ederim
saygilar.
8 Mart 2011 Sal 15:04
merhabalar bu aralar altın alamyı düşünüyorum…sizce bu günlerde almamlımıyım biraz daha beklemekmi daha mantıklı
8 Mart 2011 Sal 20:45
Selam verdiginiz bilgiler icin
bir soru daha soracam
sü günlerfde Altin almak istiyorum acaba nerden almak dogrudur bankadanmi yoksa cumhuriyet /Ata yada Külce altinmi almak dogru olur
cevap geirse sevinirim
Saygilarimla
8 Mart 2011 Sal 22:12
Serkan bey merhabalar yeniden,
Öncelikle biraz detaylı bilgiler vereyim size.
1-İstanbul Kapalı Çarşıda ayak üstünde dolarla külçe altın alınıp satılıyor. Külçe altının onsu yükseldiği anda elden çıkarılıyor ucuzladığı anda alınıyor. Çok değişik bir kazanç kapısı fakat ben bu kadar piyasanın içinde olmadığım için, piyasayı ve esnafı yakından tanımadığım için yapamadım. Çekirdekten yetişmek gerek belkide.
2-Türkiye bankalarının internet bankacılıklarında gram, çeyrek, yarım veya Cumhuriyet Altını dengi yatırım amacıyla altın almak mümkün. Bunlar yatırım hesabınızda görünür. Benim kullandığım bankada denk olarak düşüyor gerçek altın alımı yapılamıyor sanal alım oluyor. Tek farkı altını yakından göremiyorsunuz, elinizde bulunmuyor fakat denk olarak yatırım hesabınızda duruyor. Benim yatırımım da gram altın şeklinde. Sonuçta altın yükselince hepsi yükseliyor 3 aşağı 5 yukarı aynı (yarım, Cumhuriyet Altını). İnternet bankacılığında pek farketmiyor.
3-Altını kuyumculardan alabilirsiniz. Yatırım amacıyla. Çeyrek, yarım, tam altın alınabilir. İşçilik veya yeni eski fiyat farkı az da olsa olacaktır. Bunun yanı sıra kuyumculardan sertifikalı gram altın çeşitleri vardır. Çeşitli gramlarda bulunur. Sertifikalı oldukları için elden çıkartmak daha kolay olabilir. Alım satım farkları piyasada belirlenen fiyatlar işler. Eski yeni, veya işçilik ücretleri yoktur.
Yatırım olarak altınlarınızı depolayacağınız yerlerin güvenliği de ön planda. Deprem riski, hırsızlık riski her risk var, taşıma riski, gerçeklik riski. Bana mantıklı gelen bankaların kullanılması.
Saygılar.
8 Mart 2011 Sal 22:30
verdiginiz bilgiler icin cok tesekkür ederim,
saygilar
sekan
10 Mart 2011 Per 10:29
sayın admin,buhan torun’un sorusunu yineleyeceğim ama ben de altın almak için bekliyorum,67-68 ken fırsatı kaçırdım,şimdi almalı mıyız yoksa düşüş bekleniyor mu acaba,almak için brz daha beklemeli miyiz??
10 Mart 2011 Per 11:53
Sayın cgdm merhabalar,
Verdiğimiz bilgiler yatırım danışmanlığı hakkında değildir. Çeşitli arkadaşlarımızın çeşitli yorumları var altının yükselip yada düşmesi konusundan fakat ben böyle bir öngörüde bulunamam.
Benim yatırımlarımdan bahsetmem gerekirse ben son yükseliş dalgasında altının gramının 76 lira seviyelerini bulacağını düşünüyordum ve satış yapacaktım fakat beklediğim gibi olmadı.Gram fiyatı 74 liralarda takıldı. Serbest piyasada 75 liraları gördü.
Altının ons fiyatı yurdumuzda altın fiyatlarını anında etkiliyor, ons fiyatları dolar üzerinden işlem görüyor. Bu nedenle dolar fiyatlarındaki bir düşüş yada artma da altın fiyatlarını etkiliyor.
Geçtiğimiz haftalarda altının gram fiyatları tavan yaptığında dolar 1.61 liraları görmüştü. Altının ons fiyatları gün içerisinde 1430 dolarlarda sabit kaldı, gece yarısı 1447 dolarlara kadar yükseldi, yurdumuzda mesai saatleri dışında olduğu için altın fiyatlarına yansımadı. Altının ons fiyatı artmadan dolar fiyatlarında yaşanacak bir artış gram altın fiyatlarını zirveye taşıyacaktır. Bunun tam tersi durumda ise dolar fiyatlarının dahada azalmasında gram altın fiyatları daha da düşüş yaşayacaktır.
Bu nedenlerle, ons fiyatlarının geleceği konusunda ve yurdumuzda dolar’ın gidişatını da hesaba katarak kendi yatırımlarınız için öngörülerde bulunmanız gerekmektedir.
Saygılar.
10 Mart 2011 Per 13:05
Sayın Admin Merhaba;
Uzun zamandır altını takip ediyorum. Gözlemlerime göre gram altının fiyatı hafta boyunca en yüksek değerini pazartesi öğleden sonra ile salı öğlene kadar; en düşük değerini ise çarşamba öğleden sonra ile perşembe öğlene kadar görmektedir. Gözlemlerim size göre doğru mudur? Altın alışı ve satışı yapmayı düşünen arkadaşlar için önemli bir nokta olduğunu düşünmekteyim.
Gram altın değerini takip eden arkadaşlarda gözlemlerini paylaşırsa sevinirim.
10 Mart 2011 Per 14:18
Taha Bey merhabalar,
Serbest piyasalarda 75 liralara yaklaştığı andan beri düşüş var ve düşüş de devam etmekte. O günden bu güne kadar devamlı zarar etmekte. Bugün ise ayrı bir felaket, hem ons fiyatları hem dolar fiyatları dibe oturdu. Gram altın fiyatlarına da direk yansıyor.
Sanırım dediğiniz gibi pazartesi günü en yüksek seviyeleri gördü. 4 yıldan fazla bir süredir takip ediyorum, hiç bu şekilde incelememiştim. Benim alım satım yaptığım günleri düşündümde bir an…haklı olabilirsiniz..Enteresan ve dikkate değer gözlemleriniz var. Perşembe ve düşüş devam ediyor.
Gözlemlerinizi paylaştığınız için teşekkürler. Altını takip eden diğer arkadaşların da gözlemleri bizlere çok yardımcı olabilir.
11 Mart 2011 Cum 17:42
merhaba Taha bey ben de cumhuriyet altınını takip etmekteyim. çünkü altına yatırım yapmak istiyorum. su an cumhuriyet altını 494 lira ama hafta içinde 502ye de çıktı. inmesini bekliyorum. inse hemen yatırım yapacagım ama inmiyor ne yazıkki:(
11 Mart 2011 Cum 17:46
merhaba sayın Admin. Bu soruyu size de sormak istiyorum. sizce altının düşmesini bekleyeyim mi? daha fazla düşer mi. çünkü ben 20 tane falan Cumhuriyet altını(Ata altın) almayı düşünüyorum. yüksek fiyatla alırsam zarar edebilirim diye düşünüyorum.
11 Mart 2011 Cum 23:20
Ege Bey merhabalar,
Maalesef bu şekilde bir bilgi veremem, nedeni ise benim yorumum olur. Bir yönetici için doğru olmaz yatırım danışmanlığına girer.
Dediğiniz gibi düşük fiyatlardan almak, beklemek daha mantıklı. Neye göre düşük fiyatlar sorusunu sormak gerekiyor. Son bir yılın grafiklerini ve fiyatlarını inceleyebilirsiniz. Sizin için taban fiyatı hangisi ise onu belirleyebilir o ana kadar bekleyebilirsiniz. Geçmiş zamanların istatistiklerini muhakkak incelemelisiniz.
Saygılar.
14 Mart 2011 Pts 15:40
Merhaba, Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim:)
Saygılar.
17 Mart 2011 Per 16:53
slm admın ben bugun 71liradan altın aldım sızce bır ıkı ay ıcınde kar edebılırmıyım ve dolar yukselırse altın dusuyormu cvp verırsenız sevınırım tsk..
17 Mart 2011 Per 19:41
Merhabalar,
Bir öngörüde bulunamıyorum, piyasaların durumuna göre iki ay içerisinde kar etmeniz muhtemel fakat altın uzun süreli bir yatırım aracıdır. Dolar yükselirse altın fiyatlarıda yükselir. Doğrudan etkilenir.(ons fiyatının sabit kaldığı durumunda)
Saygılar.
17 Mart 2011 Per 19:30
merhaba sayın admin.bugün bankadan 1000 saflıkta altının gramını 70li bişeyden aldım.ama kafam karıstı.1000 saflıkta altın ne oluyor?hiç bişi anlamadım.
17 Mart 2011 Per 19:44
Ege Bey merahabalar yeniden.
Yatırımınız hayırlı olsun. Bankanın bu terimi altının saflık derecesini göstermektedir. Şu kadar saf ederi şudur şeklinde. 1 gr altın 24 ayar altına denk gelmektedir. Kısaca 1 gram 24 ayar altındır. Bu sayfada bulunan gram altının fiyatı anlık olarak güncellenir üç aşağı beş yukarı fiyatlar benzerdir. Takip edebilirsiniz.
Saygılar.
17 Mart 2011 Per 20:34
teşekkür ederim. peki 1000 saflıkta altının gramı bu sabah saat 9:00da ne kadardı? banka görevlisi yanlışlık yaptı mı diye kontrol edeceğim de o yüzden soruyorum.
17 Mart 2011 Per 23:25
Rica ederim, banka görevlisi yanlışlık yapmaz. Ayrıca her yerde fiyatlar 4/4 lük birbirini tutmaz. Yani bir bankanın fiyatı ile bir bankanın fiyatı değişikik gösterebilir fakat…. Altın yükselirse aynı yansır ve düşerse de aynı yansır. Bu nedenle internet sitelerinin tümünde ve bankaların tümünde fiyatlar kendilerine göre saate göre değişikşiklik gösterebilir. Fakat takip edeceğiniz altın fiyatları sizin yatırımınızın gidişatı hakkında size fikir verecektir.
Şöyle bir örnek vereyim benim yatırım yaptığım bankada fiyatlar genel olarak biraz daha düşük ben altını alırken biraz daha düşük almıştım fakat hep bu bu şekilde devam ediyor. Örnek altının gramı 72 liraya çıkınca bankamda 71.5 lira oluyor. Diğer bir bankada 72.5 lira olabilir. Ama bu hep bu şekilde devam eder… Altının gram fiyatı heryerde 1 lira artınca doğru oranda bu bankalara yansır.
Umarım açıklayıcı olabilmişimdir. Saygılar.
17 Mart 2011 Per 23:27
Şunuda belirteyim benim düşük almam kar ettiğim anlamına gelmiyor. Her zaman 50 kuruş düşük gidiyor benim bankam….. Diğer bankada 50 kuruş yüksek olabiliyor. Buda alırken zarar ettiğiniz anlamına gelmiyor her zaman 50 kuruş yüksek gidiyor.
Saygılar.
17 Mart 2011 Per 23:37
çok teşekkür ederim iyiki varsınız. sizin sayenizde kafamda altına ve yatırıma dair soru işaretleri kalmıyor. sağolun varolun….saygılar efendim:)))
21 Mart 2011 Pts 14:23
Sayın merhabalar, sitenizi uzun zamandır takip ediyorum Ege Beyin sorularına verdiğiniz akılcı cevaplar bize de fayda sağlıyor, ancak şimdi elimizdeki altınları tutsak mı iyi seçimlere kadar sizce yoksa yükselip düşer mi bu oranda mı devam eder?? yardımcı olursanız sevinirim..
21 Mart 2011 Pts 23:26
Ali Bey merhabalar,
Bizleri takip ettiğiniz için teşekkürler. Üzgünüm fakat yatırım danışmanlığı şeklinde yorumlar yapmak, tahminlerde bulunmak istemiyorum:( Herkesin kendi yatırımıdır bu şekilde yazılar hatalı olursa diğer arkadaşlar için de kötü sonuçlar doğurabilirler.
Şöyle bir örnek vereyim Libyada yaşanan son olaylardan altının yeninden değerleneceği bekleniyordu.. Ons fiyatları artmış olsa da bekendiği gibi olmadı.
Seçim arifelerinde veya iktidarın değişmesi durumlarında yatırım araçlarında her zaman değişiklikler olmuştur. Bu değişikliklerin nasıl sonuçlanacağını bilebilmek çok zor.
Altının gramı geçtiğimiz haftalarda 75 liraları gördü, şuanda bir hayli düşük seviyelerde.
Saygılar.
24 Mart 2011 Per 18:43
merhabalar admin,
altının ons fiyatı ile gram fiyatının aynı doğrultuda hareket etmemesinin nedenlerini merak ediyorum.aydınlatırsanız sevinirim.
25 Mart 2011 Cum 16:47
Cem Bey merhabalar,
Altının gram fiyatı aslında ons fiyatıyla birlikte hareket edebilir. Yurdumuzda dolar alış-satış fiyatı değişmezse ons fiyatları yükselirse altının gram fiyatı da aynı doğrultuda yükselir. Aynı şekilde dolar alış-satış fiyatları değişmezse ve ons fiyatı düşerse altının gram fiyatı da düşer. Bunun nedeni ons fiyatlarının dolar üzerinden işlem görmesidir.
Şu anda altın gram fiyatının geçtiğimiz haftalara göre düşük olmasının nedeni dolar alış-satış fiyatlarının düşmüş olmasıdır. Gram fiyatı 75 liralara ulaştığı günlerde dolar’ın alış fiyatı 1.60 liranın üzerinde ve ons fiyatı ise 1440 dolar seviyelerindeydi.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar.
1 Nisan 2011 Cum 10:31
admin ben 74.100 liradan 1 kilo altın aldım sence aldığım altının bana 6 aylık vadede getirirsi ne olur. şimdiden teşekkürler.
1 Nisan 2011 Cum 14:32
Merhabalar,
Altın fiyatları son 2-3 haftada düşüş yaşadı. 74 liranın bir hayli altına indi. 6 ay sonrası için bir öngörüde bulunmak oldukça zor fakat altın uzun vadeli bir yatırım aracıdır. Umarım yatırımınızdan bol kazançlar elde edersiniz.
Saygılar.
3 Nisan 2011 Paz 00:38
Herkese Selam…
Altın dünyada her yönüyle en iyi yatırım aracı olduğunu her fırsatta bize gösteriyor. Altın alındığı zaman uzun vade olarak düşünülmeli. Bana göre bu hafta altındaki düşüşün biraz daha olacağını tahmin ediyorum. Yani 24 ayarın satış fiyatını 69,0000 civarına geriliyeceğini düşünüyorum. Bana göre altın alma isteyen bu fiyatı beklesin. Saygılar…
6 Nisan 2011 Çar 15:16
merhaba benim sorum altını bankadan gr alıp satan 4aydır acemi biriyim, benim anlamadığım herşeyi takip ediyorum altın ons yükselişlerini çok güzel tahmin ediyorum ama altın onsunun yükselmesi tl bazında bazen yükseltmeyip düşüyor biliyor.ben 1398 onsdan aldım 1460 onsu gördü ama ben 72.42 den aldım, 62 ons artrmasına rağman şuan 71.63 den satılıyor neden ve tl bazında nezaman yükselir
6 Nisan 2011 Çar 22:41
Altının ons fiyatları yükselmesine rağmen düştüğünü görmüşsünüz. Dediklerinizde bilmesenizde haklısınız. Her zaman şans gülmüyor. Altının ons fiyatı bugün 1460 dolar’ı gördü. Fakat altının gram fiyatı ve diğer altın türlerinin fiyatları yine düştü…..
Sorunuzun açıklaması tam olarak şudur:
Altın fiyatları ons olarak belirlenir yurdumuzdaki altın fiyatlarına yansır, ons fiyatları ise dolar üzerinden işlem görür. Ons fiyatını sabit kabul edersek dolar yükselirse altın fiyatlarıda yükselir dolar düşerse altın fiyatlarıda düşer.
Altının ne zaman yükseleceği konusunda bir öngörüde bulunmam doğru olmaz fakat ons fiyatlarına bakarak baz alabilirsiniz. Misal altının gram fiyatının 76 liralara ulaştığı anlarda (2 ay önce) altının ons fiyatı 1430 dolardı ve doların alış fiyatı 1.61 liraydı. Şu anda dolar 1.51 liralara kadar düştü altının ons fiyatı 1460 dolara kadar yükseldi. Eğer dolarda yaşanan bu düşüşle beraber ons fiyatlarında da düşüş yaşansaydı iniş çok daha şiddetli olacaktı.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar.
7 Nisan 2011 Per 11:11
Merhabalar,
benim sorum olacaktı:
ben de 2 3 aydır bankadan elektronik olarak gram altın almaktayım. benim bildiğim altın fiyatlarının arttığı sezonlardan birisi düğünlerden ötürü yaz sezonudur. fakat bu artış, tahminimce bankalarda alınıp satılan gram altın piyasasına etki etmez diye düşünüyorum. Acaba yanılıyor muyum? Yani çarşıda, pazarda kuyumcularda fiziksel olarak alınıp satılan çeyrek altın, cumhuriyet altını, vb. piyasasından bu bankalarda elektronik olarak alınıp satılan gram altın piyasası etkilenir mi?
teşekkürler..
7 Nisan 2011 Per 16:15
Merhaba Hüseyin Bey,
Kuyumcularda ve bankalarda altının artış ve azalış oranları herzaman aynıdır. Fakat bankalardan altın alışınızın fiyatı kuyumculardakinden daha biraz daha yüksek, ve bankalara altın satışınızın fiyatı kuyumculardakinden daha düşüktür. Kısacası altın alışı ve satışı arasındaki fiyat farkı bankalarda biraz daha fazladır. Kuyumcularda ise bu fark daha azdır.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
8 Nisan 2011 Cum 16:41
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim Taha Bey. Anladığım kadarıyla düğün sezonunu beklemek altın yatırımcıları için daha iyi gibi. Zira fiyatların yüksekliğinden dolayı düğünlerde gram altın da takılıyor diye biliyorum. Dediğiniz gibiyse, altını elimizde tutmak en iyisi..
Tekrar sağolun..
13 Nisan 2011 Çar 14:05
internet bankacılıgı üzeründen 72,235 tl den 630 gr aldım ama zarardayım ,sizce ne kadar beklemem lazım en azından zararımı kurtarıyım,çünkü doların gidişatı iç açıcı değil
28 Nisan 2011 Per 11:15
74 tl dan alsak ne zaman kar ederiz ?
28 Nisan 2011 Per 13:31
Şuan dolar düşük olsa da ons fiyatı zirvede almak için biraz beklemek gerekiyor. Ons fiyatı bugün yeni bir rekor kırdı. Ciddi düşüş olması için ons fiyatının çok aşağılara inmesi gerekiyor. Dolar zaten düşük seviyeerde.
Ayrıca 72.235 den aldığınızı söylemişsiniz şuanda kar etmiş görünüyorsunuz.
28 Nisan 2011 Per 14:55
ALTIN ALMANIZDAKİ BİR YARARDA ŞU Kİ KAZANCI HELAL DİR.BU NEDENLE HELAL PARA HİÇİBİR ZAMAN KAYBETTİRMEZ BE HEP BU MANTIKLA HAREKET ETTİM SON 10 YILDIR HİÇDE ZARAR ETMEDİM ŞÜKÜR SİZLEREDE TAVSİYEM BUDUR.ARKADAŞLAR.
29 Nisan 2011 Cum 13:24
Altının gramı 75 oldu.Bu fiyattan almak mantıklımı sizce?
2 Mayıs 2011 Pts 10:09
Altının gramı 75.3840 olduguna ragmen baska bir ulkelerde olan altin fiyat farklari nedir?
saygilar!
2 Mayıs 2011 Pts 10:36
Her ülkede altın fiyatları altın borsalarına göre değişiklik göstermektedir. Ülkeler arası değişmeyen tek altın fiyatı altının ons fiyatıdır. Dolar üzerinden işlem görür tüm ülkelerin altın fiyatları altının ons fiyatlarına bağlıdır. Misal dolar’ın Türk Lirası olarak karşılığı yurdumuzda 1.52 lira seviyelerinde. Diğer ülkelerde haliyle değişiklik gösterecek ve gram altın fiyatlarında oynamalar olacaktır.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar.
2 Mayıs 2011 Pts 14:06
yakın vadede altın fiyatı için öngörünüz nedir acaba ?
3 Mayıs 2011 Sal 19:36
Merhabalar,
Altın ons fiyatlarının 3 gün içersinde 75 dolar artmasını kimse beklemiyordu. Ons fiyatlarında zaman içersinde artış olacağı barizdi fakat bukadar sert yükselişi kimse beklemiyordu.
Her çıkışın bir inişi olacağını düşünüyorum fakat altın yatırımcısına hiçbir zaman kaybettirmez. Yinede sert düşüşler beklemiyorum. Altının gram fiyatı 74-76 liralarda 2-3 hafta kalırsa bu rakamların üzerine çıkabilir. Son 3 gündür rekor seviyesini koruyor. Ons fiyatları bir miktar düşse de dolar fiyatlarının artışı gram altın fiyatını dengeledi.
Yatırım danışmanlığında bulunmak istemiyorum, yıl sonu altın öngörüleri 1650 dolardı. Neredeyse yıl ortası gelmeden yıl sonu öngörülerine ulaşıldı.
Saygılar.
3 Mayıs 2011 Sal 07:48
altın 12 haziran seçimlerine kadar tahminim gramı 100 tl yi bulacak.almanızı tavsiye ederim.takdir sizin tabiki.
3 Mayıs 2011 Sal 08:14
35 gün içinde ons fiyatlarının 1900 dolar üstüne ve dolar fiyatınında 1,80 liranın üstüne çıkması gerekiyor. Salih bey, bunlarmı gerçekleşecek? Altının gramı nasıl çıkacak 35 gün içersinde 100 liranın üzerine?
3 Mayıs 2011 Sal 11:16
bu günler altına yatırım yapmak için doğru zaman mıdır?
3 Mayıs 2011 Sal 13:06
dahasınıda diyeyim çok değil 1-2 yıl sonra bir cumhuriyet 1000 tl görecek derim.
4 Mayıs 2011 Çar 13:51
2011 ocak ayında borç olarak gram altın aldım. şimdi ödeyebilecek durumdayım. grafiğe göre altının düşmesi gerek ama yaz yaklaştığı için de artar diyorlar. sizce hemen ödeyeyimmi yoksa 1-2 hafta daha bekleyeyim mi?
4 Mayıs 2011 Çar 15:18
maşallah cumhuriyet altınının satışı 522 olmuş vay be:))))))))))
10 Mayıs 2011 Sal 14:04
TAM ALTIN SATMA ZAMANI ALTIN DAHADA DÜŞEBİLİR TABİKİ KISA VADEDE
10 Mayıs 2011 Sal 16:24
altından güzel parakazandım,şuanda satmanızı tavsiye ederim, 71,72 aralığını görecek,ben 100000 tllik satış yaptım,darısı sizlere
11 Mayıs 2011 Çar 01:03
SALİH bey seçimlere kadar 100 tl olacak diyorsunuz şimdi satma zamanı diyorsunuz. yani düşüp tekrarmı çakacak acaba?
11 Mayıs 2011 Çar 17:59
bugün altınımı sattm ii para kazandım
12 Mayıs 2011 Per 13:43
altının fiyatı dün 77 tlyi gördü. şu an itibari ile 75.70 civarında gramı. altın alayımmı satayımmı. ne önerirsiniz.
12 Mayıs 2011 Per 14:30
Biri sattım der, biri aldım der kimseye inanmayın.
12 Mayıs 2011 Per 15:09
Satanlar düşecek diyor alanlar çıkacak diyor.
Bence şuanda piyasa çok karışık ons inmesine rağmen altın fiyatları düşmedi. Dolar yükseldi. Dengede tutuyor.
Dolar inişe geçerse 155 olduğunu varsayarsak altının gram fiyatı 73 liraları görebilir. Ons fiyatları doların bu haliyle toparlanma yaşarsa altının gram fiyatı 78-79 liraları çok rahat şekilde görebilir.
En iyisini siz bilirsiniz.
Saygılar.
16 Mayıs 2011 Pts 11:33
admin bu hafta altın fiyatlarında herhangi bir artış olması normal şartlarda bekleniyormu bilgi verirsen sevinirim.
16 Mayıs 2011 Pts 16:09
Ömer Bey,
Yatırım araçları için bu şekilde bir öngörüde bulunmak çok zor. Fakat 10 gündür altın fiyatları hemen hemen sabit buda dolar fiyatlarının yüksekliğine ve ons fiyatlarının sabitliğine bağlı. 2 değerde de yaşanacak değişiklikler fiyatlara yansıyacaktır. 4 gün önce bir üst yazıda bahsettiğim açıklama halen geçerli.
Çeşitli uzmanlar 8 ay içersinde altının ons fiyatlarının 2000 dolar olabileceğini iddia ediyorlar. Yıl sonu tahminleri bukadar yüksek değildi. Doğruluğu tartışılır. Ons fiyatları 2 mayısta ani çıkış yapıp geriledikten sonra uzunca bir süredir 1500 dolar seviyesinde. Beni asıl düşündüren dolar fiyatlarının biraz geri çekilme ihtimali 1.55 Liralara geri gelme ihtimali. Bunu zaman gösterecek. Bu bilgiler ışığında yatırım için en doğru karara siz varırırsınız. Sonuçta sizin yatırımınız. Ben sizi herhangi bir yöne teşvik edemem.
Bol kazançlı yatırımlar dilerim.
Saygılar.
18 Mayıs 2011 Çar 10:22
sayın admin , soroz tum altını elinden cıkardı deniyor ve ons fiyatında dusus varken avrupa ekonomisindeki belirsizlik ve mayıs ayındaki fiziki alımlarla artıs olabilir deniyor .benm sorum düşerse gr .73 sevilerinemi gelir geldiginde ne kadar kalır ? ve ne kadar guclenip nerde ne zaman tavan yapar ?
galiba fal actırdım
18 Mayıs 2011 Çar 11:35
Sayın Fulham, merhabalar yeniden.
Size yatırım danışmanlığı olmadan bu konu hakkındaki görüşlerimi paylaşayım.
Soroz’un altınlarını elinden çıkarttığı haberlerinin ardından ons fiyatlarında ciddi bir kayıp yaşandı evet bu benim ve sanırım diğer altın yatırımcılarının aklında büyük bir soru işareti uynadırdı. Altın spekülatif haberlerden bukadar etkilenebilir mi şeklinde. Görünen o ki bu tip haberler ile artık altın fiyatlarına (ons) etki edilebiliyor. Soros’un hemen ardından Paulson altının ons fiyatının 2000 dolar’a çıkacağını, yatırımlarını altın şeklinde yaptığını, yatırım tavsiyelerinin altın olduğunu açıkladı ve altın fiyatları bir miktar toparlandı.
Belkide bu haberler altın tarihinde bir ilk oldu ve devamıda gelecek… Görünen o ki altın (ons)’da sepekülatif haberlerden etkilenebiliyor.
Avrupa ve Ortadoğudaki belirsizlikler devletlerin paralarına olan güvensizlikler yıllar yılı devam etmekte. Altın sonuçta metal bir kağıt parçası değil, zor bulunuyor, takı olarak herkesin birinci seçimi, çeşitli sektörlerde kullanılıyor, en verimli iletkenlerden biri, hediye olarak herkesin tercihi, işlenmesi kolay, kesinlikle üretilemiyor (elmas üretiliyor) vs. Bu nedenlerle altının onsu zaman içersinde yükselmeye devam edecek. Her emtiada olduğu gibi altında da inişler ve çıkışlar yaşanacak.
Bizi ilgilendiren esas konu Türkiyede altının gram fiyatı ne olabilir… Bence gram altın fiyatlarını belirleyen 2 ana etken var. Birisi ons fiyatı diğeri ise dolar fiyatı. Şöyle bir örnek vereyim 2 mayısta altının ons fiyatı 1577 dolar’a ulaştığı anda doların Türk Lirası karşılığı 1.53 Liraydı. Altının gram fiyatı 77 liranın üzerine çıktı. Ons fiyatları geriledi 1490 dolar ile 1473 dolar arasında oynuyor dolar fiyatı ise 1.58-1.59 lira civarlarında, altının gram fiyatı 66 liranın üzerinde seyrediyor. Dolar fiyatlarının 1.52 liralara geri gelmesi halinde ons fiyatlarının ise bu seviyelerde kalması halinde altının gram fiyatı 73-74 liraları görebilir. Dolar fiyatlarında bir değişiklik olmayıp ons fiyatının 1300 dolarlara kadar gerilemesi halinde de 73 liralara gelebilir. Ayrıca dolar fiyatlarının hararetinin bir miktar daha azalması 1.55 liralara gelmesi de şu durumda altın fiyatlarını geriletecektir.
Şöyle bir durum var 2 mayıstan sonra Soros’un açıklamalarıyla altının ons fiyatı düşmüştü (1476$).. Dolar 1.54 liralardaydı ve altının gramı 73 lirayı gördükten sonra yeniden 76-77 liralara ulaştı. Şu anki durum altının gram fiyatlarının ulaştığı 2 nci tavan. Bu sayfada bulunan grafikleri incelediğimizde tavanların ardından inişler yaşanmış…fakat illa böyle olacak diye bir kaide yok. Bende sizin gibi altın fiyatlarının (gram) bir miktar gerilemesini ümit etmekteyim. Altın fiyatlarının yüksek seviyelerini koruması 76 liralarda durması, dolar fiyatı, ons fiyatının düşük seyri (yeniden çıkış ihtimali) iki tarafada eğilimi olabileceğini gösteriyor en azından bende kararsızlıklar oluşturuyor.
Şu şu olacak şeklinde açıklama yapmadım, inanın bende bilemiyorum fakat en içten düşüncelerimi paylaştım. Olası durumları açıkladım.
Saygılar.
26 Mayıs 2011 Per 23:32
Altını bankadan 79,01 TL ‘den aldım. Şimdide düşmeye başladı. Bu düşüş nereye kadar gider. Dip seviyesi kaç gibi olur. Arkadaşlar bilen biri varsa hemen cevaplarsa sevinirim.
Bu tarihten sonra altın fiyatlarında yüksülme olur mu?
Özellikle bir uzmanın cevaplaması rica olunur ya da bu işle bayağı uğraşan…
30 Mayıs 2011 Pts 18:04
admin altına ne oluyor?cevap verrisen sevinirim.iyi çalışmalar
31 Mayıs 2011 Sal 07:18
Ömer Bey,
Altına uzun bir zamandır birşey olduğu yok (ons bazında), uzun bir süre düşük kaldı yeni yeni topralanmaya başladı (bir haftadır) fakat dolar fiyatlarının yüksekliği yurdumuzda gram altın fiyatlarını arttırıyor. Bu sayede tüm altın türlerinin fiyatları artıyor. Bildiğiniz üzere ons fiyatı bir ay önce 1577 dolar’a kadar yükselmişti. O rakamı bir aydır yakalayamadı. Dolar fiyatlarının hararetinin düşmesi ons fiyatları artmazsa altın fiyatlarını aşağı çekecektir. 2-3 haftadır dolar bir hayli yüksek seviyede seyrediyor. Gün gün 1.61 liranın üzerine çıkıyor. Altının onsu dolar üzerinden hesaplandığı için Türk Lirası karşılığında dolar değerli olursa fiyatları arttırıyor. Dolar fiyatlarının artışı durumunda ise hal ortada, altın fiyatları katlanarak artmaya devam ediyor.
Umarım yardımcı olabilmişimdir. Saygılar.
7 Haziran 2011 Sal 11:12
14 ayar bir set almak istediğimizde gramı kaç tl’den hesaplanır bugünkü kur ile?
8 Haziran 2011 Çar 16:50
Merhabalar,
Sorunuzu bu başlık altından yanıtladım.
http://www.altinfiyatlari.tc/14-ayar-altin-fiyati
Saygılar.
7 Haziran 2011 Sal 21:45
seçimler altını etkilermi akp alırsa altıda iniş veya düşüş olurmu tşk.
8 Haziran 2011 Çar 16:57
Merhabalar,
İktidar uzun bir süredir (2.5 yıldır) dolar fiyatlarını 1.60 liranın altında tuttu. Altın ons fiyatlarına bağlı olarak değişiklikler gösterdi. (Ağırlık olarak). İktidarın değişmemesi halinde dolar fiyatlarının sabit gidebilme ihtimalini düşünerek istikrarın sürebileceğini düşünüyorum.
Saygılar.
7 Haziran 2011 Sal 22:21
sayın admin yarın yapılacak OPEC toplantısı öncesi suudi arabistan vanaları açtığı ve ortalama petrol üretimi 200 bin varil arttığı söyleniyor. Ayrıca bu ay daha da fazla üretim artışına gidilecekmiş. Bu gelişmeler ve yarınki OPEC toplantısı petrol fiyatlarını ve altın ons fiyatlarını etkiler mi? Fiyatlar düşer mi
8 Haziran 2011 Çar 16:54
Şenol Bey,
1400 doların pek altına inebileceğini düşünmüyorum. Tarihsel olarak bakıldığı zaman çeşitli zamanlarda cüzzi düşüşler mevcut. Kağıt paralara güven olmadıkça, altın ülkerlerde güvenli liman olarak kalmaya devam edecektir. Altının ons fiyatının 1577 dolar’ a ulaşmasının ardından neredeyse 1.5 ay geçti. Bu süre zarfında rekor seviyeleri zorlamadı.
Saygılar.
8 Haziran 2011 Çar 18:01
Sayın admin seçim sonrası altının gram fiyatında nasıl bir değişiklik olması bekleniyor…
10 Haziran 2011 Cum 11:18
sayın admin bugün altın alayım mı almayayım mı. lütfen cevap
10 Haziran 2011 Cum 15:54
Rıfat Bey,
Seçim sonuçlarına göre iktidar değişirse öngörmek gerçekten güç fakat şu şekilde devam etmesi halinde biraz daha öngörülebilir bir halde. Seçimle beraber iktidarın değişmesi halinde dolar fiyatlarının tavan yapması, altının ons fiyatı sabit kalsa bile gram altın fiyatlarını yukarı seviyelere taşıyacaktır.
Saygılar.
10 Haziran 2011 Cum 11:28
sayın admin yatırım amaçlı olara bugün altım alayım mı yoksa seçimden sonraya mı bırakayım. lütfen acil cevap
10 Haziran 2011 Cum 14:55
Mustafa Bey,
Yatırım bir miktar şans işidir. Bu nedenle yatırım danışmanlığı yapamıyoruz
Sabah saatlerinde 1549 dolar’a ulaşan ons fiyatları şu dakika itibariyle düşüşte 1528 dolar’a kadar indi. İnişin ne zamana kadar süreceği bilinmez.
İktidar değişmediği sürece çok büyük karışıklıklar olacağını sanmıyorum. Bunlar benim şahsi düşüncelerim. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar.
10 Haziran 2011 Cum 15:49
sayın admin tşk. ederim
13 Haziran 2011 Pts 14:51
merhaba admin bey daha önce altına yatırım yapmıştım tekrar yapmayı düşünüyorum.50 gram altın almayı düşünüyorum.seçimlerin bitmesini beklemiştim.dünden beri bugün çok az düştü. sizce biraz daha beklemek mantıktı mıdır?
14 Haziran 2011 Sal 10:01
Ege Bey,
Merhabalar yeniden. Önceden yatırım yapmış olmanız doğru bir seçim sizi kutlarım. Altının gram fiyatı 79 lirayı bulduğu anda sanıyorum ki elinizden çıkartmamışsınız. Bundan sonra ciddi düşüşler yaşanmadı. Genel olarak bir emtia hızlı çıkış yaptıktan sonra kısa sürede değer kaybı yaşanır fakat bu sefer durum böyle gelişmedi.
Ben kendimde altın almak için beklemedeyim, fiyatların bir miktar daha düşmesini umuyorum. Yaklaşık 20 gündür altın fiyatlarında düşüş yaşanıyor, çeyrek altın fiyatları 130 liranın altına indi, zaman zaman dolar fiyatlarının düşüşü, zaman zaman ons fiyatlarının düşüşü ile cüzzi miktarlarda altın fiyatları her gün değer kaybetti. Yinede genel olarak bakarsak neredeyse 76 lira seviyesine geriledi. Seçim sonrasında iktidarın değişmemesiyle dolardaki stres azaldı.
Sonuçta sizin yatırımınız, bu nedenle yatırım danışmanlığı yapmam imkansız. Ons fiyatları da dünden beri düşüşte, ne zaman durur bilinmez fakat 15 dolar birden indi. 1518 dolarlara kadar geriledi. İnişin sürmesi halinde altın fiyatlarını bir miktar daha geri çekecektir.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar.
14 Haziran 2011 Sal 11:28
Cevap yazdığınız için çok teşekkür ediyorum.yardımcı oldunuz.
altına önceden yatırım yapmam evet güzeldi.bir ara altının gramı 79a kadar çıktı evet ama Zaten ben o yatırımımı bozmayı düşünmüyorum.ne kadar inip çıksa da uzun vadede kaldığı zaman bana kar getirecektir diye düşünüyorum.hatta 3 yıl zor durumda kalmadığım sürece bozdurmayacağım.ama işte bazen elimde biriktirdiğim bazı paralarla tekrardan yatırım yapmaya karar verdiğimde kararsızlıklar yaşıyorum. doğru zamanın ne zaman olacağını size soruyorum. zaten kimse bilmiyor ama sizin yorumlarınız mantıklı geliyor.bu siteye aklıma geldikçe bakıyorum.başka arkadşlara yazdığınız yorumları okuyorum.bu site bilgisayarımın anasayfası gibi birşey.yaptığınız yorumlarda bana çok yardımcı oluyorsunuz teşekkür edrim.
14 Haziran 2011 Sal 18:13
mrb.admin bey düğünümüzden kalma 250gr altınımız var bu altınları daha fazla nasıl değerlendire biliriz. Bir bankada altın hesabı açmamız nederece doğru olur tşk.
15 Haziran 2011 Çar 11:28
Merhabalar sayın Elmutlu,
Vermiş olduğunuz banka ismini okudum fakat ben değiştirdim, yanlış yönlendirmemek amacıyla…
Daha güvenilir,’TANINMIŞ’, kullanımı kolay bankaları tercih edebilirsiniz. Zaten Türkiyede güvenilir 2-3 banka var, altın yatırımı ve online işlemler açısından kullanımı kolaylar. Önceden belirtmiş olduğunuz bankayı kullanmanızı tavsiye etmem.
Ayrıca özellikle şuna dikkat edin 250 gr altınınızı bozdurup kullanacağınız bankanın altın hesabına yatıracaksınız. Kaybınız olabilir. Benimde eşimle evlediğimiz zaman hediye edilen çeyrek altınlarımız var (bankadaki altın hesabı haricinde), onları bozdurup bankadaki altın hesabına almak istiyorum fakat daha yapamadım. Nedeni ise altının en yüksek olduğu zamanı yakalamanız, o gün onları kuyumcuya götürecek olamamız ve güvenilir bir kuyumcu arayışı. Gerçi tanıdık, bilindik, güvenilir kuyumcular var fakat daha yapamadık. Biraz külfetli iş ama bir yolunu bulacağım. Kuyumcular arasında çok fiyat farkları oluyor bunuda lütfen unutmayın….
Bana kalırsa altının gram fiyatlarının çok aşırı derecede zirve yaptığı zamanı bekleyin….
Ben altın hesabı değil türk lirası olarak gram altın, yarım altın, Cumhuriyet Altını dengi alınabilen bir hesap kullanıyorum. Bankada bu hesapta o para karşılığı denk altın türü görünüyor. Yani şunu demek istiyorum bankaya altınınızı verdiğiniz zaman TL. olarak bozulacak o günkü kur olarak altın görünecek. Altın almak isterseniz bankadan TL. karşılığı alabilirsiniz. Bu nedenle yukarıda detaylı açıklamalarda bulundum.
Altın şuanda orta seviyelerde, deneme amaçlı hesaplar ile 250 gr altınızı bozmadan 5 gr lık 10 gr lık deneme, çeşitli hesaplar ile tercih edeceğiniz bankada yatırım yapabilirsiniz. Bankalarda Yatırım altın hesabı, altın hesabı, altın fonları gibi çeşitli araçlar bulunmakta. Bunları iyi bir şekilde öğrenmiş olursunuz. 6 ay-1 yıl zarfında da dilerseniz 250 gram altınızızı buralarda değerlendirebilirsiniz.
Umarım yardımcı olabilmişimdir. Başka sorunuz olursa çekinmeyin lütfen.
Saygılar.
15 Haziran 2011 Çar 18:20
çok teşekkür ediyorum admin bey
16 Haziran 2011 Per 04:40
S.a admin bey dün itibariyle altında yükselme hissedildi bunun devamı gelirmi altın alalımmı teşekkürler
16 Haziran 2011 Per 12:45
sn admin yardımlarınız icin tesekkur ederiz ,mesajınızın bir yerinde 79 iken satmadıysanız demişssiniz ,sizce eylul ve sene sonu tahmini ne olur ?
16 Haziran 2011 Per 14:03
Sn. Fulham ve Sn. Fatih merhabalar,
Bundan 2-3 yıl öncesine kadar altından kısa vadeli kar etmeler mümkündü (1-2 hafta aralıklar ile). Dolar fiyatlarının dengesiz hareketleri ile altın fiyatları artış ve düşüşler yaşıyor kar kapısını aralıyordu. Günümüzde durum farklı hale geldi.
Dolar fiyatları cari açığın artışı ve yurt dışından gelen olumsuz haberlerle birlikte artış yaşadı, altın fiyatlarınıda etkiledi. Şuanda gram altının fiyatı 79 lira seviyelerinde.
Altından hızlı kar yapabilmek için 2-3 ay süreler beklemek gerekiyor. Bundan yaklaşık 2 ay kadar önce altının gram fiyatı (sanırım cuma günüydü..) 71 liraya kadar geriledi. Hemen ertesinde artış yaşadı. 1.51 lira olan dolar 1.60 liraya kadar yükseldi. 1475 dolar’a kadar gerileyen altının ons fiyatı 1540 dolara kadar yükledi. Bu olaydan bir hafta önce bildiğiniz gibi ons 1577 dolar ile rekor kırmıştı. Bu iki anı yakalayabilen yatırımcılar kısa vadede altından kar yaptı. Ben şahsen 2 anıda yakaladım. Dolar’ın 1.51 lirada olmasını altında al fırsatı olarak gördüm. Bu olaydan bir hafta öncesinde de ons fiyatlarının 1577 dolar’a ulaşmasını sat olarak görmüştüm iki sefer al sat yaptım.
Şu anda…seçimden sonra hararetin azalmasıyla 1.56 liraya kadar gerileyen dolar fiyatları cari açık haberleriyle birlikte artmaya başladı ve dolar’ın artışı da devam ediyor. Ons fiyatları sabit kalsa da altın değer kazanıyor. Pazartesi günü 76 lira olan altının gram fiyatı aldı başını gidiyor.
Sn. Fulham 79 liradan satmadıysanız dememdeki neden son 2 ayı geçkin bir süredir altından yüksek miktarlarda kar edilememesi. Bankadan alacağınız gram altın fiyatlarında alım satım farkını çıkarınca zaten aynı kapıya geliyor. Dolar etkenini kaldırırsak ons fiyatları 2 aydır rekor seviyeleri zorlamadı. 1 ay önce 1 hafta en fazla 1477 dolar’a kadar indi sonrasında 1520 dolar ile 1547 dolar arasında gidip geldi. Geçmiş tarihlerdeki çizelgeleri incelersek ve tarih bazında hesaplarsak fırtına öncesi sessizlik. Doların bu yüksek haliyle ons fiyatlarının 1577 dolar’ı aşarak yeni bir rekor kırması altının gram fiyatlarını 85 liralara kadar yaklaştıracaktır. Altın elmas gibi üretilemiyor. Kaynak kıtlığı, devletlerin paralarına olan güvensizlikler, krizlerin altını uzun yıllar daha değerli kılacağını düşünüyorum. Çoğu uzmana göre 1650 dolar olan yıl sonu öngörüsü neredeyse yılın ilk çeyreğinde tamamlandı. 1577 dolar ile göz kırptı. Kısa sürede yaşanan bu yükseliş spekülatif değerlerde taşısa yıl sonu tahminlerinide yukarı seviyelere taşıdı.
Saygılar.
16 Haziran 2011 Per 15:37
syn admin yukarıdaki bir soruya cevabınız 85 liralara yaklaşacak demişsiniz bu ne kadarlıkk bir sürede olur ve daha sonra tekrar düşüşe geçer mi
16 Haziran 2011 Per 15:47
Sn. Radeon
Ben dolar fiyatlarının bu haliyle ons fiyatlarında yeni bir rekora ulaşılması yada ons fiyatının yeniden 1577 doları bulması halinde 85 liraya yaklaşır dedim.
Şöyleki ons fiyatları 1577 dolar ile rekor kırdığı anda dolar 1.52 liraydı. Dolar şuanda 1.62 lira. Bugünkü artış tamamen dolar kaynaklı. Bu durumda 2 ayı aşkın bir süredir rekor kırmayan ons fiyatlarında yaşanacak artış altının gram fiyatını 85 liraya ulaştırabilecektir.
Yatırım danışmanlığı olmaması için süre şeklinde açıklama maalesef yapamıyorum.
Saygılar.
16 Haziran 2011 Per 16:34
şu anda altın aldı basını gıdıyor ne yapmalıym bu fiyatlardan alsam acaba ileriki gunlerde dusermı
25 Haziran 2011 Cts 15:59
altın düşecek hemde iyice
27 Haziran 2011 Pts 00:22
arkadaşlar elimde 5000 tl lik çeyrek ve cumhuriyet altını var beğendiğim bileziklerden almak istiyorum altın verip altın almak istiyorum çok zararımmolurmu sizce tşk.
27 Haziran 2011 Pts 09:49
Sayın Elmutlu,
Çeyrek ve Cuhuriyet Altınında işçilik olmuyor. Alacağınız bileziklerin türüne göre ve tahmin ediyorum ki beğendiğiniz bilezikler demişsiniz yatırım amaçlı bilezikler de değiller. İşçilik çok yüksek olacaktır. Bu nedenle işçilik fiyatları bilezikleri alacağınız kuyumcunun işçilik yorumuna göre değişecektir. Bu işlem sonucunda kaybınız olacaktır. Kaybınızda çok büyük miktarlarda olabilir. İşçiliği olan bilezikleri elden çıkarırken fiyatları yarı yarıya düşebilir.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar.
2 Temmuz 2011 Cts 11:23
çok pahallı abicim
2 Temmuz 2011 Cts 11:26
katılıyorum kardeş çok doğru söylemişsin helalllllllllllllllllllll kardeşime.
3 Temmuz 2011 Paz 21:37
ben 280 grm altın aldım 78 den ama sımdı 77 dusukluk var ama ılerıde cok cıkacagını umut edeyorum ve uzun bır sure satmıyı dusunmuyorum aklınıuz varsa en ıyı yatırım altın
7 Temmuz 2011 Per 09:31
Altından kimse kaybetmez arkadaşlar. Ben bu görüşteyim. Ocak ayında bankadan 30.000 TL kredi çekerek 68.09′dan 440 gram altın altım. Bankaya geri ödeyeceğim tutar 41.000 TL 60 ay vadeli. Ben altını alalı 6 ay oldu. Şuan ki param 79,52*440= 34.988 TL. 6 ayda kredi faizinin hemen hemen yarısı çıktı. 60 ayı siz düşünün.
8 Temmuz 2011 Cum 21:29
selam admin ben 79 dan 91 gram altın aldım,altın bugun 80.50 yi buldu bozdurmadım düşüş beklenirmi tekrar 79 un altına düşebilr mi anlık kar etmeyi düşünüyorumda.
9 Temmuz 2011 Cts 12:37
Altın fiyatının şu an için destek ve direnç noktalarını bilen varsa,cevaplarsa sevinirim.
9 Temmuz 2011 Cts 12:43
Bu arada,pazartesi günü itibariyle alım yapmak doğru olur mu?Yani şu an fiyat genel olarak hala alıma uygun seviyede midir?Cevaplarsanız sevinirim..
12 Temmuz 2011 Sal 09:16
Sayın kuamandan_hk gün bazından ziyade, fiyatları takip edebilirsek daha mantıklı olur.
Genel anlamda ons fiyatları 3 ayı aşkın bir süredir 1500-1550 dolar arasında seyrediyor. Bu fiyatlarda uzun süreler bulunması, 1-2 sefer düşüş yaşaması ve kısa sürelerde 1500 doların üzerine ulaşması ve 1600 doları bulamadan takılı kalması 1500-1600 dolar aralığının direnç olmadığını gösteriyor. Günü geldiği zaman 1600 doları bir solukta aşacaktır. Sn. fulhamada bundan bahsettim. Altın genel anlamda yüksek olabilir, belki alım zamanı olmayabilir fakat bir kriz veya spekülatif bir haberle tırmanışı çok rahat olacak.
Saygılar.
12 Temmuz 2011 Sal 08:42
sn. admin altın 82 tl oldu ,alabilirmiyiz ?
12 Temmuz 2011 Sal 09:10
Sayın Fulham,
Altın fiyatları yurdumuzda iki önceki cuma gününden beri yaklaşık 10 gündür kesintisiz artıyor. Son 3 iş günü içersinde de geçtiğimiz cuma gününden beri her gün rekor seviyelerde seyrediyor ve artışını sürdüyor. Dolar fiyatlarının etkisiyle muazzam artış yaşandı. 77 liralardan 82 liralara ulaştı(gram altın).
Altın her zaman alınabilir, uzun sürelerde tabiki kara geçersiniz. Yurt dışından gelecek spekülatif bir haber ons fiyatlarını artırabilir, dolar fiyatları bu seviyelerde kalırsa artış bir süre daha devam edebilir.
Tüm yatırım uzmanlarının ortak bir görüşü vardır bir emtia rekor seviyelerde seyrediyorsa alım yapmak riskli olabilir şeklinde. Genel olarak altın fiyatlarının grafiklerinde yükselişlerin ardından hafif geri çekilmeler yaşanıyor. Yıllar yılı bu şekilde seyir halinde. Fiyatların bir miktar rahatlamasını bekleyebilirsiniz.
Misal 10 gün önce ciddi geri çekilme yaşandı ve alım fırsatı doğdu. 76-77 liradan alımlar yapıldı (gramı). Kısa vadede kar isteyenler altınlarını şu günlerde ellerinden çıkarıyorlar. Fakat dediğim gibi ons fiyatlarının spekülatif bir haber ile veya x bir devlette oluşabilecek yeni bir kriz halinde yukarı tırmanması olası.
Saygılar.
12 Temmuz 2011 Sal 20:28
Altın almak su anda bence riskli 1 – 2 hafta beklenilmelidir bence bi düşüş olacaktır dıye tahmin ediyorum
14 Temmuz 2011 Per 10:08
Merhaba admin,bgn yatırım amaçlı altın almayı düşüyorum. bozdururken ata altın mı daha karlıdır yoksa gram altınmı ve hangisinde daha az zarar ederim.
saygılar.
14 Temmuz 2011 Per 10:15
Sayın biricik,
Dün elimizde bir miktar altın vardı.. Çeyrek, yarım ve tam olmak üzere. Hepsinin tarihi iki yılın üzerindeydi. Kuyumcu altınları dizdikten sonra büyüteç ile bakmaya başladı. Neyse bakıyorsunuz diye sorduğum zaman tarihine dedi hemen uyandım eski ve yeni arasındaki fiyat farkı.
Yatırım amaçlı altın alınırken tarih sorununu ortadan kaldırmak amacıyla gram altına yönelmeli. İşçilik ve yıl farkı olmuyor.
Altın çok yüksek. Neredeyse 2 haftadır artıyor. Dün ise ons 1590 dolar ile rekor kırdı. Uzun vadede kar edebilirsiniz fakat alım için fiyatlar birhayli yüksek. Yinede sizin kararınızdır.
Saygılar.
16 Temmuz 2011 Cts 16:48
sayın sayfa yöneticisi,
bu aralar yüklü bir altın alımı düşünüyorum ve yılbaşına kadar da bekleteceğim..84 yüksek bir rakam biliyorum..her kıymet zirvelerden sonra bir düzeltme yapar..yalnız 84 öncesi destek neresi olabilir sizce? alım için nereye kadar geri çekilmesini beklemeliyiz..ve de olaki bu 84 tl den aldım..yılbaşına kadar sizce kara geçer mi..
Teşekkürler…
16 Temmuz 2011 Cts 17:29
mustafa bey
ben sayfa yöneticisi degilim ama sorunuzu cevaplamak istedim…
yılbasına daha altı ay ve bu uzun sürede altın size mutlaka kazandırır ben elimdeki altının hepsini dun sattım alım için bende bekliyorum fakat euro bölgesindeki belirsizlikten dolayı altın düsecege benzemiyor yine de karar sizin…..
17 Temmuz 2011 Paz 14:47
cevabınız için teşekkür ederim..evet dediiğinz gibi euro bölgesindeki belirsizlik ve italyanın bu son durumu sanırım altının biraz daha çkmasına sebep olacak.bi yanım hazır çıkarken bu trene bin kar gördü mü sat ve o zaman bekle derken bi yanım da %5-6 çıkış yapan bir emtianın elbet gerileme yaptığında alım yap diyo..kafam karışık bu yüzden..
17 Temmuz 2011 Paz 16:18
Sayın Fd, cevabınız için teşekkür ederim. İstediğiniz zaman yorum yapabilirsiniz. Sayfa yöneticisi olmanız gerekmez. Katkınız için teşekkürler.
Sayın Mustafa Bey, Avrupa çalkalanıyor ve Amerikanın tutumu euroyu iyice belirsizliğe doğru götürüyor. Avrupa Birliğinin çöküş öncesi çırpınışları altına yükseliş olarak yansıyor. Üstüne Çin ekonomisininde 5 yıl sonra dünyada söz sahibi olma ihtimalleri….
Size fiziksel bir sınır veremeyeceğim fakat ben 80-79 liraları alım için beklemek istiyorum. Düşermi düşmezmi onuda bilemiyorum. Benim hayalim budur alım için.
Yılbaşı çok uzun bir süre. Altının onsu Mayıs 2′de 1577 doları Temmuz 13′de 1595 doları zorladı. Yılbaşına kadar artış yaşaması hele 84 liranın bir hayli üzerine çıkması muhtemel. Hatta altinfiyatlari.tc de yaz aylarında yatay bir seyir bekleyen diğer yorumcularımızın bazıları eylül- ekim ayından sonra yükseliş bekliyorlar. Gördüğümüz odur ki sizde biliyorsunuz artışların ardından geri çekilmeler yaşanıyor. Kar için daha uzun süreler bekleme ihtimaliniz var. Ben yıllar öncesinde sizin gibi yatırımlar yaptım. 1-2 defa kar ettikten sonra 6 ay kadar paramı altına bağladım. Aynı hatayı tekararlamak istemiyorum, bu nedenle şu günlerde temkinliyim…fakat altının daha da yükselme ihtimalinin bilincindeyim.
Saygılar.
18 Temmuz 2011 Pts 09:17
yorumunuz için teşekkür ederim sayın yönetici..sanırım bi müddet daha beklemekde fayda var..
18 Temmuz 2011 Pts 14:49
mrb. admin bey bi miktar dolar yuromuz var bunları bozdurup altın almamız nederece doğru olur tşk
18 Temmuz 2011 Pts 18:11
Sayın Elmutlu,
Doların yükselişi ile beraber altın fiyatlarıda artar. Şöyleki 1550 dolar ons kabul edelim dolar 1.60 lira olursa altının gram fiyatı 80 lira, dolar 1.66 lira olursa altının gram fiyatı 84 lirayı bulabilir.
Ons fiyatları 1600 doları aştı fakat altın fiyatlarının yüksek olmasının bir sebebide dolar fiyatlarının hararetinin hiç düşmemesi. 1.67 sınırlarına dayandı. Belki şu durumda doları elden çıkartmak mantıklı olabilir fakat altın 18 gündür her gün artıyor. Ben olsam altında geri çekilmeleri beklerim. Altınfiyatlari.tc yi günlük takip etme imkanınız olursa günlük gidişat hakkında daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.
Şu durumda altın alımı yüksek fiyatlardan gerçekleşeceği için bekleme süreniz uzun olabilir.
Saygılar.
18 Temmuz 2011 Pts 22:27
çok tşk.admin bey beklemede kalcam
21 Temmuz 2011 Per 11:26
Sayın admin…şu an bir miktar 24 ayar altınım var, ne yapmalıyım..Yılbaşını beklemek istiyorum bir de düşünüyorum, geri tepmesi olur mu diye..Bilgi verirseniz sevirim..
23 Temmuz 2011 Cts 17:58
bence arkadaşlar bu siteyi hergün takip edin.ben 6 aydır bu siteyi takip ediyorum. admin bey sağolsun. bilgilendirmeleri çok güzel.
25 Temmuz 2011 Pts 10:35
Gram fiyatı 90 tl ye fırladı. bu hafta nereye kadar çıkacak? düşüş ne zaman olacak?
25 Temmuz 2011 Pts 10:59
güzel acıklamalar gelmezse duduste olmaz heralde …? bende alım icin dusmesini bekliyorum ama heralde bu ivmeyle zor ? velevki düştü…nerde alıcaz ?
25 Temmuz 2011 Pts 11:02
Dolar aldı başını gidiyor, onf fiyatı da 1616 doları gördü..altının gram fiyatı 90 tl yi bulması normal oldu..elinde altın olanlara hayrlı olsun amma benim gibi bekleyenler çok beklicek gibi görünüyor bu gidişle..
25 Temmuz 2011 Pts 11:22
Sayın yatırımcı arkadaşlar benim bi önceki yorumları okuyun da ben kendi kendimi övmüş olmayayım.Okuyun ve yorumlarımı yorumlayın.Demiştim zamanında sayın rahmetli ECEVİTte ciddi bi kriz var demişti ve bunu ciddiye almayanların ocağı sönmüştü o zaman.Şimdide sayın ALİ BABACAN diyor dedim ve inanın ciddiye alın dedim. Buna benzer bütün yorumlarımı menfaatiniz icabı okumanız ve yorumlarınızı buraya yazmanız dileğiyle hayırlı ve bol kazançlar dilerim herkese…
25 Temmuz 2011 Pts 11:49
sayın kararlı,
uzun vadede altının düşeceğini mi öngörüyorsunuz özetle? ya da öngörüleriniz nedir?
27 Temmuz 2011 Çar 10:15
sayın altın1 altın uzun vadede hep kazandırır ki şu aralar tüm dünyayı etkileyen amerika ve avrupadaki krizler oldukça altın artar kesin. tabi sabır ister uzun vadede en acemi kişi bile para kazanabilir. fakat kriz çözülünce altından çıkmak lazım.. dikkat bakın kriz bitince çıkmak lazım diyorum. hala kriz var ve derinleşiyor.. saygılarımla.
25 Temmuz 2011 Pts 13:51
Sayın Admin.
Merkez bankasının Dolar alımını ertelemesi ve Dünya ekonomik krizini söylentileri Altını nasıl etkiler..Bilgi verirseniz sevinirim..
25 Temmuz 2011 Pts 16:22
Sayın Serkan Özcan,
Kur nedeniyle altın şahlandı. Dövizin aşırı yükseliği ile altın fiyatlarıda artıyor. Dolar 1,65 seviyesindeyken müdahale olmuştu, 1,62′ye kadar iniş yaşandı şimdi ise herşey meydanda. Belkide 3 yıldır sabit tutuyoruz çıksın bakalım ne olacak diyorlar. Bilemiyorum. Dünyadaki ekonomik kriz söylentilerinden ziyade daha Türkiyede ekonomik kriz çıkar mı çıkmaz mı sorularının sorulmlasında bile dolar kendini kaybetti. Bu işler derinleşirse 1,80 liralar hayal değil. Bu nedenle dolara bağlı olarak yükseliş sürebilir.
Son günlerde altın (ons) yatay bir seyir izlese bile yurtdışı haberlerinin tümü artacağı yönünde. Altın alımı konusunda uyarılar yapılıyor. Dünyadaki ekonomik krizin derinleşmesi, İtalya da beklenti vs. Altının ons fiyatlarını kesin artıracaktır. Bu yorumlarda krizlerden bahsedilmiyor. En ufak bir kriz haberinde altın resmi olmayan bir para birimi gibi hareket edip değerini artırıyor.
Saygılar.
26 Temmuz 2011 Sal 10:38
garanti internet
BANKA ALIŞ BANKA SATIŞ
88,45600 89,11500
26 Temmuz 2011 Sal 16:04
merhaba admin ve değerli üyeleri..öncelikle site ve yorularını çok güzel ellerinie sağlık…
sorum : benim 5.000 bin tl param var ve bu parayla gram altın?çeyrek yarım gibi altınlar mı?alayım sizce şimdi aılıcam kasım gibi bozduurm ..sizce bunu yaparsam uzun vadeli olmasada 5 ay gibi beklicem?ne diyorusnuz mantıklı mı?sizce ne yaplmıyım alımı almimi?alırsam ne alim..
teşekkürler cevablarını bekliyoru.iyi günler
27 Temmuz 2011 Çar 10:10
sayın ADMİN beyden ve başımıza gelenlerden ders aldığıma göre murat murat19 bey bi bankadan altın hesabı açtırın ve gr altın alın. ama mesai saatleri içerisinde alım satım yapın. altın yükseliş gösteriyor. buradaki yorumları okuyarak bilmediklerinizi öğrenebilirsiniz. aynı şeyleri tekrar tekrar yazmayalım maksat. saygılarımla bol kazançlar dileğiyle…
27 Temmuz 2011 Çar 10:02
Murat Murat19 bey 24 ayar almanızı tavsiye ediyorum.nedeni ise alış satış farkı serbest piyasada bile çok fazla fark yok.Ama 22 ayar alacak olursanız alış satış arasında fark biraz var.
27 Temmuz 2011 Çar 10:19
SAYIN ADMİN:
BENİM YAZI YAZDIĞIM BÖLÜMÜ BULAMIYORUM yorumlarmı silindi anlamadım link verirmisiniz lütfen
27 Temmuz 2011 Çar 10:26
sayın altıncı bende benimkileri bulamıyordum ama sayın ADMİN tarif etti. bu yorumların en üstünde eski yorumlar diye link var dikkat edin yorumların en üstünde . tıklayın yorumlarınız çıkar kanımca. saygılarımla..
27 Temmuz 2011 Çar 15:27
Sayın altıncı, sayın kararlı ve diğer üyelerimiz…gram altını bölümündeki yorumlarınızı şimdi okuyabildim. 2011 altın fiyatları ne olur konusunda yorumlarda yoğunlaşma var. Yorumlarınızın ve yorumlarımızın çoğunluğu burada. Bir kişi bir bölümden yorum yaptığı zaman son yorum olarak genel yorum sayfasında link olarak ve yorumun bir kısmı olarak çıkıyor.
http://www.altinfiyatlari.tc/altin-fiyatlari-yorumlari
Yorumlarınız asla silinmez siz istemediğiniz sürece. Yoğunluk olarak sizler yorumlarınızı buraya yazmışsınız. Kısa bir süre gram altın fiyatı bölümü sayfasından devam ettiğiniz için buradaki yorumlar o bölümde görünmüyor. Neyse bugün buradasınız. Karışıklık olmaması amacıyla:
http://www.altinfiyatlari.tc/altin-fiyatlari-yorumlari
Bu bölümdeki yorumların linklerine bakarak istediğiniz yere yorum yapabilirsiniz.
Dilerseniz başka bir yerden de devam edebiliriz. Yada 2011 altın fiyatları ne olur konu başlığında devam eder 2012′ye geldiğimizde 2012 altın fiyatları başlığında yoğunlaşırız. Nasıl isterseniz.
Saygılar.
27 Temmuz 2011 Çar 10:35
ziraat 88,72 halk 89,41 ziraat düne göre daha düşük dün 89,71 idi halk ise düne göre daha yüksek 89,27 idi .keşke bankalar arası gr altın havalesi yapılsa:))
27 Temmuz 2011 Çar 10:56
bi durum vardır o farklarda ama bi bilsek
bol kazançlar saygılarımla..
27 Temmuz 2011 Çar 11:40
Merhabalar,
2 yıl önce 1685 den dolar almıstım. şuan dolar 1698 seyirlerinde. sizde daha beklemelimiyim yoksa satmalımıyım ?
27 Temmuz 2011 Çar 11:47
sayın Atrx çok yanlış bi yatırım yapmış ve tam 2 yıl beklemişsiniz çok ufak bi karınız var gibi olmakla beraber enflasyon bazında hele hele altın bazında çok çok zarardasınız.dolarda ancak bi devaülasyon olursa çok karınız olur ama altın daha iyi bence. son karar sizin. devaülasyon olur olmaz bunu bilmek güç. birde sayın ADMİN BEYİN FİKRİNİ ALINIZ BENCE. sorunuzu tekrardan buraya cevap şeklinde değilde tüm yorumların en altına yazın böylece sayın ADMİN ve değerli yatırımcıların gözünden kaçmaz birisi size faydalı birşey söyler umarım. saygılarımla bol kazançlar …
27 Temmuz 2011 Çar 15:35
Sayın Atrx,
Alım yaptığınız tarihten itibaren dolar kuru 1,50 liraların altına bile geriledi. Hatta okadar iyi hatırlıyorum ki siz kur 1,82 liraları gördükten sonra düşüş zamanında almışsınız.
Bu dönemde biraz yükseliş beklesem de dövizin eskisi kadar kazandıracağı umidim yok. Yüksek bir anını yakalayıp yatırım için ayırdığınız bütçenizi değerli metaller yada repo gibi seçenekler ile değerlendirebilirsiniz. Metallerin artış hızı muazzam özellikle altın ve gümüş.
Saygılar.
27 Temmuz 2011 Çar 10:36
eski altın fiyatları diye bulamıyorum malesef
27 Temmuz 2011 Çar 15:32
Sayın altıncı,
http://www.altinfiyatlari.tc/category/altin-fiyatlari
Bu bölümden eski konulara giderek dilediğiniz tarihe ulaşabilirsiniz. Yada sol sütundaki arama bölümünden tarih aratabilirsiniz.
Saygılar.
27 Temmuz 2011 Çar 11:20
11:20 itibari ile
İşbankası Altın Fiyatları
Satış: 88,71
Alış: 88,08
27 Temmuz 2011 Çar 14:46
dün 88,99 dan 10bin 5yüz liralık altın aldım ama okuduğum haberler beni ürküttü kısa vadede zarar edermiyim?
28 Temmuz 2011 Per 16:05
etmezsin rahat ol…Yılbaşını bekle diyorum.Okuduğum yorumlardan ve adminin tüyolarından tecrübemi söylüyorum..
28 Temmuz 2011 Per 10:52
garanti
BANKA ALIŞ BANKA SATIŞ
87,21800 87,87800
31 Temmuz 2011 Paz 22:17
merhabalar geçen hafta 500tl’ye 5.57 gıram altın hesabı açtırdım ku….t. cumhuriyet altını alsaydım dahamı karlı olurdum die düşünüyorum admin bey
8 Ağustos 2011 Pts 12:06
Sayın Elmutlu,
Çok çeşitli zamanlarda yatırımım olduğu zaman, gram, Cumhuriyet Altın ve yarım altın şeklinde yatırım yaparım. Ali Veli- Veli Ali. Bankaların internet bankacılıklarını kullanmanız anlık hareket edebilme kabiliyeti açısından yerinde bir karar. Gram altın yükselince aynı şekilde Cumhuriyet Altınınında fiyatı artar. Bir kayıp olmaz. Gram altın iyidir yatırım için kısıtlı bir bütçeniz olsa dahi alınabilir.
Not: İnternet bankacılıkları ve bankalardan yapılan alımlar için geçerlidir.
Saygılar.
6 Ağustos 2011 Cts 17:21
sayın ADMİN altın ne kadar uzun vadede gelir sağlar.. ben 3-6 aylık dönemler için 30,000 tl lik altın aldım.. bu konuda ne düşünüyorsnz.
8 Ağustos 2011 Pts 12:02
Sayın ea8182,
Merhabalar. 6 ay uzun bir vade 1850 dolar üstü yıl sonu öngürleri yoğunlaşmış durumda. Kara geçmeniz muhtemel. Kriz anlarında beklemeyi tercih ederim fakat son 45 gündür beklemeyenler artan fiyatlara aldırmadan alım yapanlar kar ettiler.
Uzun vade için yüzünüzü gülderecek yeni bir haberim ve yorumum var…..Dünya Merkez Bankalarının altın yatırımı için iştahları kabarmış durumda. Euro ve dolar tarafında güvenin kaybolması dünyada çeşitli ülkelerin altın alımı yapmasına neden oluyor. Güney Kore alımlarına devam ederken rusya vs. ve diğer ülkeler alım yapacaklarını açıkladılar.
Uzun vadede tahminlerin yükselmesine neden olan bugünkü kriz değil bu alım haberlerinin gelmesidir. Bu nedenle içiniz rahat olsun. Her yükselişin ardından düşüş beklense de ciddi boyutlarda kayıp yaşanmaz.
Saygılar.
8 Ağustos 2011 Pts 12:48
yorumunuz için çok teşekkür ederim.içimi rahatlattınız.. artık bekleyim göreceğiz.. ayrıcı bu siteye yeni üye oldum ve çok memnunum.. bütün arkadaşlarıma tavsiye ediyorum..
8 Ağustos 2011 Pts 11:42
sevgili admin,beni kırdın,herkese hoşgeldin dedin de bana demedin:(
ya ben alım için fırsat bekleyenlerdenim ve o trene artık binmek istiyorum,kaça kadar beklemeliyim sence?
8 Ağustos 2011 Pts 11:57
Sayın uzuncoraplipippi ve sayın ea8182,
Hepiniz hoş geldiniz. Kusura bakmayın. Ben yeniyim diyen arkadaşlara yazdım o şekilde. Umarım hepimiz sağlığımız yerinde olduğu sürece burada oluruz.
Sayın uzuncoraplipippi bende sizin gibi alım bekliyorum. Hızlı çıkışların hızlı düşüşleri olur. Piyasalarda panik havası hakimken hareket etmemek en mantıklısıdır. Dün görünen köy kılavuz istemedi yorumumda da bunu yazdım ve hemen hemen tüm yorumcularımızda bunu gördüler ama haftasonu yakalandık. İşin vahimi bu oldu. Ayrıca üstteki yorumlarımda da yazdım altın son 45 gün içinde uzun vadeli yatırım aracı bir defa daha kanıtladı. Al sat yapanlar zararlı çıktı. Önümüzdeki 2 gün içinde repodayım, piyasaya bakıyorum, düşüşü bekliyorum. 89 liranın kendim için uygun bir rakam olduğunu düşünüyorum. Size asla bekleyin diyemem sonuçta sizin yatırımınız siz karar vereceksiniz. Neredeyse 45 gündür bekleyenler var düşüş için bu aralıklarda alanlar hep kar etti.
Dün yazdığım yorum eski yorumlarda kaldı, yükselişin daha ciddi boyutlarda olmasından korktum. Açılışta 100-150 dolar birden artış yaşanabilirdi. Dünya devinin yaşadığı en büyük krizlerin birinde 1700-1710 dolarlarda onsun kalması çok manidar. Doyum noktası olduğu konusunda ciddi şüphelerim var. Sadece şüpheden ibaret fakat en ciddi kriz bu şekillerde atlatılıyor gibi. Bunlardan daha beter bir haber q3 tarafından gelebilir. Bunuda bu şekillerde atlatırsa uzun bir süre ons gelişmelere etkisiz kalabilir. Artan doyum noktasıda kar satışlarını getirerek fiyatları aşağı çekebilir. Sadece kendi görüşümdür. 2-3 gün ben bekleyeceğim. Ayrıca her stresin ardından rahatlama geleceğinide geçmiş tarihlerden biliyorum.
Saygılar.
8 Ağustos 2011 Pts 12:19
86.500 den 800gr aldım hata ettim tüm paramı altına cevirmedim 750 gr civarıda 91.250 den aldım. cumaya 100.000 bekliyorum satış yapıcam 97.000 lere gerilediği anda tekrar alımla 120.000 i beklicem benim beklentim eylül 15ten sonra 120.000 i zorlaması
8 Ağustos 2011 Pts 13:13
sayın admin, bir arkadaşım 20,000 tl.lik altın almak istiyor ama önce sizin fikrinizi almak istedim.. bugünkü değerlerle alım yapılabilir mi?
8 Ağustos 2011 Pts 13:28
Sayın ea8182,
Merhabalar yeniden bu sitede bir çok yatırımcı ve yorum yapan arkadaş var. Yorumlar ve herkes:
http://www.altinfiyatlari.tc/altin-fiyat-tahmini/2011-altin-fiyatlari-ne-olur.html
Bu başlık altına yoğunlaşmış durumda. Binlerce yorum yazılıyor.
Ayrıca bu giden yorumlarıda hepsini link ve kısa başlık olarak bu bölümden:
http://www.altinfiyatlari.tc/altin-fiyatlari-yorumlari
Takip edebilirsiniz.
Gram altın bölümünü pek tercih etmiyorlar ondan burada sadece ben varmışım gibi görünüyorum. Şuan bulunduğumuz bölüm gram altın bölümü. Aslında yorumların bu bölüm altından yoğunlaşmasını tercih ederim ama neyse…
Sabah saatlerinde dolar kuru bir miktar geri çekilde düşüş yaşandı alım için çok cüzzi bir fırsat oluştu fakat şu saatlerde buda kayboldu. Geneline bakarsak çok ama çok yüksek rakamlar hakim. Dolar kurunun yüksekliği bunu körüklüyor. Siz alım yapmışsınız hayırlı olsun uzun vadelerde düşünceniz var.. Bu nedenle uzun vadede bakarsanız artışı kaçınılmaz fakat… ABD’nin tarihinde ilk defa kredi notunun düşürülmesi, Almanyanın bu risk ile karşı karşıya olması dolar kurunun daha da artışı piyasaları yeni haftaya panik şeklinde başlattı.
Bende bahsettiğiniz rakamların biraz üstünde alım için fırsat kolluyorum, emtiaların zirve noktalarında yada yatırım araçlarının zirve noktalarında alım yapılmaması yatırımcılar için genelde tavsiye edilir. Yükselişlerin ardından yükselişe devam değil cüzzi miktarlarda gevşemeler ve düşüşler daha beklentilidir. Alın yada almayın şeklinde bir yorum asla yapamam ama önümüzdeki 2-3 gün ben bekleme taraftarıyım. Ben alım yapmayacağım. Aşırı artan dolar kuru fiyatları geriye çekebilir. Ons fiyatlarının aşırı yükselişinden sonra (bir gün içinde 55 dolar), kar satışları gelebilir. Yükseliş sınırlı olabilir. Belki q3 haberleri ile ons yükselmeye devam edecek fakat bukadar değerliyken mantığım bana bekle diyor ve alım yapmıyorum.
Bu tarz hareketlerim geçmiş tarihlerde oldu bazı zamanlarda uzun süreler beklemek zorunda kaldım. Hatta 2009 yılında dolar kuru 1,82 lirayken alım yapanlarıda biliyorum. Kurlar git gide geri çekildi ve onsun yükselişi ile fiyatların dengelemesi arasındaki süre 8 ayı buldu. Benim çekincelerim bunlar. Altını elinde olanlarında kriz atlatılana kadar önü görünene kadar altını ellerinden çıkarmamaları.
Altinfiyatlari.tc’de şuanda 800 aktif üyemiz var, bahsettiğim linklerden de takip ederseniz diğer arkadaşlarında fikirlerini alabilirsiniz.
Umarım yardımcı olabilmşimdir.
Saygılar.
8 Ağustos 2011 Pts 20:34
çok teşekkür ederim…
8 Ağustos 2011 Pts 13:19
İŞ BANKASI ALTIN FİYATLARI
Satış Fiyatı Alış Fiyatı
830 (1 Gr) Altın 95.220000 96.130000
831 1/1 Cumh.dengi Altın 628.450000 634.460000
832 1/2 Cumh.dengi Altın 314.230000 317.230000
8 Ağustos 2011 Pts 13:21
Cuma günü n.b.k ın 1610$ oalbilir demesiyle alımcıların birçoğu alım yapmadı.Ama o gün ben alımımı gerçekleştirdim.92 tl civarları alım için iyi fiyattı.Sitede yeni olduğum için belki dikkate alınmadım ama şu ana kadar ki dediklerim çıktı.Bundan sonra da FED kararı işi var.Benim görüşüme göre FED para basmaya devam edecek…Faiz artırımına gitmesi biraz saçma olur.Bizim mb sı gibi saçma şeyler yapacaklarını sanmıyorum.Ülkemizde doalr fiyatı bu noktadan sonra 1.70 altına inmez.Bunu birdaha yineliyorum.Sebebi de şudur.Mb açıklamış olduğu ve yapmış olduğu politikayla zaten kur un 1.70 üstünde kalmasını normal karşıladığını ima etmiştir.Yani kur 1.80 olmadığı müddetçe müdahale olmayacaktır.FED eğer faiz artırımına giderse ons fiyatı gevşese bile bizde kur düşmeyecektir.Eğer FED para basmaya devam ederse de hiper enflasyon devreye girecek ve ons u yukarılara taşıyacaktır.Şuanda altının düşmesini gerektirecek bir yapı yok.Tek şey kar satışlarıyla birlikte gelecek düzeltmedir.Ancak son siz kendinizden de biliyorsunuz ki elinde altın olan ihtiyacı yoksa satmıyor.Yani bugün benim belki 600 tl karım var ama satmıyorum.Nasılsa ilerleyen günlerde en kötü bu karı yine elde edeceğim veya misli misli artacak..Kimse köklü bir düzeltme de beklemesin.Geri çekilmeler alım fırsatlarıyla birlikte tekrar altını coşturacaktır.
8 Ağustos 2011 Pts 13:31
Sayın Crash,
Yorumlar karışmak üzere:)
Genel yorum yazdığımız bölüm değil burası.
Her zaman yorum yazdığımız yer:
http://www.altinfiyatlari.tc/altin-fiyat-tahmini/2011-altin-fiyatlari-ne-olur.html
Bu bölümde. İsterseniz bu yorumun aynısını oraya alalım. Bu bölüm yorumlar için daha uygun ama herkes orayı tercih etti. Bulamayınc arakadaşlar yorumlarım kaybolmuş dediler.
Yorumların nerelere yapıldığınıda:
http://www.altinfiyatlari.tc/altin-fiyatlari-yorumlari
Bu bölümden takip edebilirsiniz.
Saygılar.
8 Ağustos 2011 Pts 14:05
sn admin
yorumları tek yerde toplamak mümkünmü ? ayrıca orta bilgi seviyesine sahip yatırımcı ons fiyatı yerine gr fiyatına göre yorumlara dikkat ediyor ,onsun 1850 yapması gr.ı nereye getirir bilen yok , bu yüzden gr.için alım yorumlarınızı bekliyoruz.sene sonunda 100 olur denen gr. icin 120 tl konusuluyor …
8 Ağustos 2011 Pts 14:07
Dolar 1.75 dolayında kalırsa ons 1850$ olursa TL bazında altın gr fiyatı 104 tl olur.Saygılar…
8 Ağustos 2011 Pts 14:12
Sayın fulham,
Eskiden bu bölümdeydi ama diğer konuyu tercih ettiler…
Tüm yorumların gram altın veya ons fiyatlarında olması daha yerinde bir karar olabilir. Takip açısından kolaylık olur.
Sene sonunda 120 TL olur yorumları dolar kurunun daha da yükseleceği yada en azından bu seviyelerde kalacağı göz önüne alınarak yapılıyor.
Bugünkü rakam ile 1850 dolar onsun tam gram fiyatı rakamını sayın Crash vermiş. O gün kur artarsa (dolar kuru) ons o civarlarda olsa dahi artış olacaktır.
Ayrıca dünyadaki çeşitli merkez bankalarının alımlara başlamaları ve alımlarına devam etmeleri genel bir artış yaşatacağı için diğer spekülatif haberlerden bağımsız olarak yıl sonu öngörülerini artırmıştır.
Saygılar.
8 Ağustos 2011 Pts 14:14
Pardon buna cevap vermememişim tek yerde toplamak tabiki mümkün.
Saygılar.
8 Ağustos 2011 Pts 18:58
iyi akşamlar arkaşalar burda yeniyim:) yaklaşık15 gündür bakıyorum altın hep artıyor karar veremedim ne yapsam elimde bir miktar para var daha artar mı?yoksa bu aralar 2 tl de olsa düşermi düşü bekleyim mi ? yarın hepsinealtın mı lasam yoksa paramın vadesi 20 gün sonra doluyor ne dersiniz beklesemmi alsamm mı of ya bu kararsızlık yedi bitirdi beni
9 Ağustos 2011 Sal 13:25
sayın admin şu anda gram altın alsam uzun vadede kazandırır mı? örneğin 2 yı ya da 1 yıl.
10 Ağustos 2011 Çar 17:57
garanti kazandırır
10 Ağustos 2011 Çar 13:25
302 gram aldım 99.15 ten hadi hayırlısı
11 Ağustos 2011 Per 01:27
merhabalar hangi bankadan aldınız bu fiyata ? Garantide104.40 civarında.
11 Ağustos 2011 Per 13:14
halktan almıştım
10 Ağustos 2011 Çar 19:23
2kilodan fazla altını 2 aydır elimde tutuyordum.. krizin büyük kısmını en azından paramın değerini düşürmeden geçirdim.. artık bu kadar hızlı hareket eden bir altın karşısında geri adım atıyor ve altından çıkıyorum. düşerse tekrar alımı değerlendiririz. artarsa elinde altını olan arkadaşlara kazançları hayırlı olsun
12 Ağustos 2011 Cum 13:54
dunya merkez bankalarının alımı başladı. guney kore mb alım yapıyor. snırım ons fiyatı yukselecek
12 Ağustos 2011 Cum 20:09
Merhaba ,
) Bunun cevabını sizlerden almak istiyorum daha sonraki yorumlarda bunun önemine değinecem ve hangi bankayı tercih etmeniz gerektiğini acıklıyacam …! Şuna değinmek istiyorum Kesinlikle altına yatırım yapacaksanız UZUN vadeli yatırım dusunun aksi taktirde zarar etme olasılıgınız yüksektir. Ama uzun vadeli yatırım yaparsanız Kazancının kesindir ….!
Arkadaşlar Altınla ilgili şuan kim ne derse desin kesin değildir.
Ben bir bankacı olarak gunun 8 saatini bankada geciriyom ve dakkika dakkika altın fiyatlarını kontrol ediyorum inanın o kadar dalgalı inişler cıkışlar oluyorki ben her dakkika şok geciriyorum : )))Bankanın ismini yazmam uygun olmaz ama şunu söyleye bilirim.Eğer altına yatırım yapmak istiyorsanız Kuyumcu yerine bankaları secin ve seçeceğiniz bankanın alış-satış arasındaki ranj değerine bakın. Örneğin A Bankası Alış : 100 satış :102 aradaki fark 2 TL B bankası ALış : 99 Satış 99.50 aradaki fark 0,50 bu iki bankadan hangisini secersiniz ?
Saygılarımla ;
MFERIT
12 Ağustos 2011 Cum 22:30
Sn.MFERİT Bankaları öneriyor bunu anladın.Bankalarda ki B Tipi Altın Fonları hakkındaki düşüncenizi bizimle paylaşırmısınız.
13 Ağustos 2011 Cts 14:14
Merhaba ,
Öncelikle şuna değineyim Bu fona yatırım yapanların Ana parası korunum altındadır yani ana parası eksilmez, orta ve uzun vadelerde altının istikrarlı getirisinden faydalanabilirler kesinti olarak %10 stopaj kesilir.Ama şu ortamda fon tercihim değildir . : )) Özelikle altında fon’u tercih etmem.Ve Gecen yazımda belirttigim gibi Uzun vadeli kayıp mumkun değil altında. ! Bi önceki yazımda sordugum sorunun cevabıda B bankası olmalıdır.
19 Ağustos 2011 Cum 17:45
çok heyecanlı bir gündü…
19 Ağustos 2011 Cum 17:47
bu gün çok ilginçti.buradaki arkadaşlar genelde ne işle uğraşıyor acabab. bütün gün takip edip, dakika dakika altını yorumluyorlar. bravo. ben aldım. 2012-mayısta ihtiyaç olursa bozacağım. 106,54 tl.den. alım satım tehlikeli.. insanın uykularını kaçırır.
20 Ağustos 2011 Cts 11:01
evet sabır yoksa insanın karabasanı olur gerçekten ama gel görki altın uzun vadeli bir yatırım öyle aldığın gibi kar yapılamıyor ben dün küçük bir miktar alım yaptım uzun vadede kazandıracağını bilmesem gerçekten uyuyamazdım ama istatistikler ortada.
20 Ağustos 2011 Cts 11:11
Bu haftada ispanya ve italyanın iflas eşiğine doğru sürüklenmesi Avrupa birliğinde ekonomi göstergelerinin düzelmesine yönelik kalıcı tedbirlerin açıklanmaması sadece piyasa rahatlatmaya yönelik basit açıklamaların yapılması Amerikanın çift resesyona doğru ilerlemesi vee asya bankalarının ciddi altın toplama talepleri ve güvenli liman arayışı nedeniyle haftaya 105.000 üzerinden başlayan altın ufak düşüş ve çıkışlarla hafta sonuna doğru 110.000 bandını test edeceğini düşünüyorum anlık 2-3.000 liralık düşüşlerden korkmak yerine bunun daha sağlam ve stabil altın fiyatının oluşmasına yardımcı olacağına inanmanızı isterim.
Benim kendi kişisel hedefim olan 120.000 alış rakamını gördüğünde ki stbil olarak eylül 15 ekim başı olarak kabullenmiş vazyetteyim uçuk bir açıklama olmazsada bu aralarda bu rakama ulaşacak. 135.000 yıl sonu rakamlarının telaffuz edildğinide sizlere aktarmak istiyorum.
1870 gr olan altınımı 120 den sattığımda ufak bir ev parası daha kar olarak kalacağından daha fazla kalmayı planlamamakta yada en azından kar kısmını başka yere yönlendirmeyi düşünüyorum.
sizlerde tarih ve gr rakamı olarak hedef belirledikten sonra altına geçmenizde her zaman fayda vardır.
geçen 3 hafta için yaptığım tahminler sistemde mevcuttur ve hepside tutmuştur. bu haftada bu şekilde ilerleyeceğini planlamaktayım.
Not: kimseye alın demem almayın demem
kimsenin karına ortak değilim zararınada ortak olmam
23 Ağustos 2011 Sal 14:49
slm almak için beklemekte yarar varmı?
23 Ağustos 2011 Sal 14:54
biri söylesin lütfen ne yapayım?
23 Ağustos 2011 Sal 14:57
WALLA BENCE SEN HİÇBİRŞEY YAPMA BU HEYECANLA MAZALLAH
23 Ağustos 2011 Sal 14:59
kalbime inecek valla karımın haberi yok:))
23 Ağustos 2011 Sal 15:03
BAK BENİ DİNLESEYDİN ŞUAN KARA GEÇMEN İÇİN AZ KALMIŞTI.HALA ŞANSIN VARKEN BİN TRENE BU BENİM TAVSİYEM TABİİ SEN BİLİRSİN KAZANÇ İÇİN ELİNİ TAŞIN ALTINA SOKMAN GEREKİYO ÖYLE KOLAY LOKMA YOK
23 Ağustos 2011 Sal 15:05
tşk. cesur yürek aldım hayırlısıyla 107.83″den bakalım görelim
25 Ağustos 2011 Per 01:29
buradaki yorumlardan yola cıkarak 108000 den aldım ama bugün delik büyüdü ne yapcaz arkadaşlar
25 Ağustos 2011 Per 03:54
Bir zamanlar köyün birine bir adam gelir ve tanesi 10 $’dan maymun alacağını söyler.
Köyde çok maymun olduğu için köylüler sevinçle ormana koşup maymunları yakalamaya başlar.
Adam,binlerce maymunu 10 $’dan satın alınca ortalıkta maymunlar azalır, yakalaması zorlaşır. Köylüler tam maymun yakalamaktan vazgeçecekken adam tanesine 20 $ vereceğini söyler.
Tekrar heveslenen köylüler tekrar maymunları yakalamaya başlar. Bir süre sonra da maymun fiyatı 25 $’a çıkar. Ancak bırak yakalamayı maymuna rastlamak bile çok zorlaşır.
Bunun üzerine adam fiyatı 50 $’a çıkardığını, ancak kendisinin işi olduğu için şehre gitmesi gerektiğini, yardımcısının onun yerine alım yapacağını söyler.
O yokken yardımcısı köylülere;
— Şu büyük kafesteki maymunlar var ya ben onların tamamını size tanesi 35 $’dan satayım,siz de adam gelince ona 50 $’dan satarsınız. Köylüler bütün birikimlerini bir araya toplayarak bütün maymunları satın alırlar.
Sonra mı? Yardımcısı da şehre gider.:))
he bunu anlattım bende 102,79 dan aldım bizede maymunlar yani altınlar bakalım kaç onstan kalıcak ama altın zamana yaygın aractır zamanla aldıgını verır
25 Ağustos 2011 Per 16:24
bende 108 den alanlardanım.. ve ne yapacağımı bilmiyorum..
16 Eylül 2011 Cum 17:51
bende 107 den almıştım .paran lazım değilse beklemekten başka caren yok.o seviyeleri mutlaka bulacaktır ama ne zaman?
29 Ağustos 2011 Pts 15:02
bende 102den bir parça 106dan bir parça ve 108den bir parça aldım.sonra 98e düşünce panik yapıp bozdurdum zarar etti.Şimdi zararımı çıkarmaya çalışıyorum.100,95 ten bir parça aldım bekliyorum
30 Ağustos 2011 Sal 22:10
garanti alım fiatını 97 ye düşürmüş satışıda 104 yapmış. Dün 98alım satış 105 di bunda bir anormarlik sezdim bu konu hakkında ne dersiniz.
1 Eylül 2011 Per 08:46
merhaba
cemgu şuan piyasalar kapalı yani borsa kapalı bankalar kapalı oldugundan fiyat aralıgını ucurum vardır bu ucurum yarın düzelir piyasaların ve bankaların açılmasıyla normal seyrine devam edecektir… 100alış -101satış civarı olacagını düşünüyorum bankalar 1 ila 1,5 tl arasında fiyat aralıgı koyarlar
1 Eylül 2011 Per 08:49
108 tldan alan arkadalar paraya ihtiyacınız yoksa bozdurmayın bozdurunca kar etmiyeceksiniz daha çok zarar edersiniz beklemede kalın dolar düşüyor altın onsu çıksada 108 tl olması için dolar 1,79 altın onsu 1900 üzerinde olması gerekiyor kararmsar olmamak gerekiyor paraya ihtiyacınız yoksa bozdurmayın ara arar altın alın zararınız giderek azalacaktır…
1 Eylül 2011 Per 09:47
Sayın Mahmutu91 ben de 108 lira civarlarından altın alanlardanım ve altın konusunda ne yazık ki hiçbir bilgim yok.Ama bu siteden çok şey öğrendim.Keşke altını almadan önce burada birkaç gün pratik yapsaydım.108 liradan 230 gr aldım.Altın almama sebep de bir kuyumcudur. Tam Cumhuriyet altını alacaktım.Fiyatı 666 lira deyince altının gramını sordum 101 lira filan dedi.Yahu çok yükselmiş deyince dur daha 130 lira olacak dedi (Sanki altın fiyatlarını kendisi belirliyor:-) Ben de baktım araştırdım, altın gittikçe yükseliyor 108 liradan altın aldım..Ama akabinde altın 106 liralara düştü, ben panikledim.Gece yarısına doğru 108.18 liradan bozdurdum, ertesi gün şeytanın dürtmesi ile 107,80 den yine aldım.Güya 109 dan bozdurup 108 den tekrar alacaktım:-)böylece hergün 300 tl kar yapıp çalışmadan yata yata para kazanacaktım..Kendimi öyle kaptırdım ki altından bu şekilde para kazan-a-mayan çevreme acıyarak bakıyordum:-)) 107.80 nin akşamı altın başdöndürücü bir şekilde öyle bir düştü ki her gece rüyamda altının 400 lere fırladığını filan görür oldum..:-)) bazen diyorum ki battı balık yan gider her ayın 15′i maaşın arta kalan kısmı ile sürekli altın al, altının al da git diyorum..Çoğu zaman da 108 den bozdur paranı da al git diyorum..Herkese iyi bayramlar.Saygılarımla
1 Eylül 2011 Per 14:54
arkadaşlar ben 93,5 dan 293gram aldım şu an için iyi kardayım daha sonra 98,8 den 20 gram daha aldım arkadaşlar korkmasın bayram sonrası pazartesi itibari ile takip edin gün gün yine 108 e110 a kadar yükselecektir endişe etmeyin paniğe kapılmayın yapıpta su an zrardayım diyen arkadaslar bayram sonrası zararlarını telafi edeceklerdir beklesinler.
1 Eylül 2011 Per 15:00
Yıl sonunda en az 120 yi bulacaktır 108 den 110 dan yapanlar bile yıl sonuna kazançlı olacaklardır.Fakat kısa vadeli yaptım diyenler yaptıktan sonra en az bir ay beklemeleri lazım.
3 Eylül 2011 Cts 02:10
Safiran ile 15 eylüle beklemeyi düşünyordum… safiran ne diyorsun elimizdekini satalımmı bir daha bu seviyeyi görebilirmi yoksa 2000i görecek mi bu ons?
3 Eylül 2011 Cts 10:17
Dediğim gbi altın kendini toparlamaya basladı 108 den yapan arkadaslar ben ne demiştim size bakın zararınızı telafi etmeye cok az kaldı zararınızı telafi bir yana kara bile geçeçeksiniz DARKFOST arkadasıma sesleniyorum 15 eylüle kadar bence en fazla gram 112 ye yükselir ama aralık sonunu beklersen 120 ile 130 arası olur diye tahmin ediyorum ıyı kar yaparsın.
15 Eylül 2011 Per 11:42
Az daha bekleyin, yılmayın arkadaşlar. Zafer bizimdir. 2013 de 2,500 USD olacak diyor Abd’li uzmanlar. Yabancı siteleri de okuyun ltf.
15 Eylül 2011 Per 12:25
Arkadaşlar çek yaptığı 110 bandına tekrar yükselmesi ne kadar zaman alır_? şuan 103-104 bandında yermi yapıyor _? bilgi verirseniz sevinirim.
15 Eylül 2011 Per 12:29
Bankaların makaslarından bıktım. B.Asya 1,2 TL koymus… Yukseldiginde anında satıp parayı sekere yatırıcam. Diger bankadakilere de oneririm.
15 Eylül 2011 Per 23:03
arkadaslar merhaba
gram altınnın karşısında alış ve satış fiyatları yazıyorya onlar altın satanlara yani kuyumculara göremı yoksa müşteriye göremi?
mesala ben müşteriyim altın alacam alış fiyatındanmı alacam?
16 Eylül 2011 Cum 17:53
yüksek fiyattan alacaksın .çıkıştada düşükten satacaksın .alış ve satışlarda zaten kafadan zarardasın.kolay gelsin.
16 Eylül 2011 Cum 17:58
yahu ben bu işi anlamdın gitti bi gram arttır diyorlar nasıl yapıyorlar anlamıyorum.kar etmesende gram arttırımı nasıl oluyor.
18 Eylül 2011 Paz 13:52
anlaşılmayacak ne var.10 gr altını gramı 10 liradan aldın 100 lira yapar.baktın altın düşüyor.gramı 9 liraya düştü sattın 90 liran olur.dahada düşmesini bekledin gramı 7 lira olduğunda aldın
kaç gram yapar.90/7=14,2 gram yapar.gram artmış olur.
16 Eylül 2011 Cum 18:00
yorumcularda yoruldu ses soluk yok kimseden
18 Eylül 2011 Paz 02:39
Arkadaşlar merhabalar, elimde 800 gram civarında altın alacak kadar para var, ancak borcumdan ötürü parayı 15-20 gün sonra
vereceğim. Elimdeki parayı altın hesabına yatırsam acaba çok mu aptallık etmiş olurum. Bu işlerden anlamadığım için sorma gereği hissettim. Ne de olsa istişare eden pişman olmaz. Hepinize hayırlı günler diliyorum.
18 Eylül 2011 Paz 13:01
semerkand78 sana 15-20 gunluk icin kimsenin garanti verecegini sanmıyorum. Buyuk vebal cunku. EK olarka sunu belirteyim: altin son zamanlarda yapması gerekeni yapmıyor. O kadar olumsuz gelen ekonomik haberlere ragmen altin dusuyordu!!! Sana onerim sakın risk alma. Cunku buradaki para ile borcumu odeyecegim diyorsun. Ama illa risk alacagım diyorsan maksimum yarısı ile gir bu ise…
Soyle dusun eger paranın %7 sini kaybetsen ne kadar uzulursun? Yıkılırmısın? Ona göre rsik al cunku kendini en iyi sen tanıyorsun…
18 Eylül 2011 Paz 02:46
Bir de yatırmaya karar verirsem hangi banka bu işte daha iyidir. Alış satış arasındaki fiyat farkı hangisinde en azdır. Varsa diğer artıları/eksileri nelerdir. Beni bilgilendirecek bir hayırsever çıkarsa kendisine minnettar olurum.
18 Eylül 2011 Paz 12:29
böyle bir soru ben de sormuştum.
Şekerbank ta alım satım makası daha az dediler.
18 Eylül 2011 Paz 13:49
tl olarak param var ama altında bir düşüyor bir yükseliyor.dövize geçmemi tavsiye edermisiniz.Tl olarak çok yaybettim
18 Eylül 2011 Paz 14:20
Sayın admin eski yorumlardan bir demet sunduğunuz için teşekkürler. İbret vericiydi.
18 Eylül 2011 Paz 14:46
şunu söylemem gerekir ki piyasalar olabilecek gelişmeleri hatta bazı verileri önceden görüp fiyatlarlar.abd not düşümü kredi derce kuruluşları tarafından hep deklare edilsede kimse abd notunu düşürmeye cesaret edemez denildiğinden fiyatlama yapılmadı ve altın 95lerden 108 lere trımandı.ama şimdi en fazla 15 gün için konuşuyorum bence yunanistan iflası o kadar gündeme geldik zaten dax endexinin kısa süre önce 4900 lere gelmesi ve şuan 5550 seviyelerinde olması durumu özetliyor.yani bu habere artık oluşsa bile çok bel bağlanılmaz benzeri fransa 2 banka not düşümü oldu ispanya not düşümü oldu noldu altın arttımı? hayır ama 15 gün sonra derseniz o zaman durum farklı bankalara fonlanan dolar o kadar çok değil ve borsalar yeterli yükseliş sonrası artık italya ve asıl yunanı fonlayan alman ve fransa banklarının fiyatlamaya başladığında görün diyorum
23 Eylül 2011 Cum 10:03
Günaydın arkadaşlar inşallah güzel bir gün olacak hepimiz için
23 Eylül 2011 Cum 16:46
Halkbankası ile denizbank ın internet şubesi uçmuş,herkes yüklendi heralde , girilmiyor internet şubesine
25 Eylül 2011 Paz 17:59
selam arkadaşlar bende altını 109 dan alanlardanım. ne yapmam gerekiyor bilmiyorum dahada düşeceği söyleniyor ne dersiniz ne yapayım ?hayırlısı olur umarım …
26 Eylül 2011 Pts 09:07
valla battı balık yan gider paraya ihtiyacınız yoksa satmayın derim.geçen düşüşte panikle sattım pişman oldum.
27 Eylül 2011 Sal 11:27
kalendar 44 ne olur diosn yani ne gibi hareketlenme olur?
29 Eylül 2011 Per 00:46
merhabalar admin,
Ben de mağdur grubundayım sonucuna nerdeyse %95 dediğimiz bir
bankanın borsası dibe vurdu ve tabi bende altına geçtik şimdi burası düşüşte piyasaları takip de işe yaramıyor bu dedir böyle ne biçim oynuyorlar son durumlar konusunda yorum yaparsan sevinirim
29 Eylül 2011 Per 11:45
sn admin bir tahmin yaparsanız bizde ona göre pozisyon alalım , yıl sonu ne olur bu gıdısle ? 120 ler hayal oldu ?
30 Eylül 2011 Cum 15:08
Ben 710 liradan 23 tane tam aldım 3 hafta olmadı.Şimdi bugun satıs 650 lira tam altın 14.950 16.330 yanı zararım 1.380 bozdugumuda hesap etmıyorum o zaman altından kalkamam sımdı hergun takıp edıyorum ama cıkacak gıbı degıl umarım hakkımızda hayırlısı olur
4 Ekim 2011 Sal 10:04
Selam arkadaşlar. Birçok yorumu yorumcuyu takip ediyorum. Altın uzun vadede kazandıracak düşüncesi fazla fakat kısa vadede alım satım yapanların riski fazla olduğu için kur farkı makas payı derken karlarından zarar ediyorlar sonuçta kazançları uzun vadeye göre fazla oluyor.. Kendim yatırım için aldığım altını banka hesabında bekletiyorum ve hiçbir alım satım hareketide yapmadım zaman içerisinde altın 108,50 oldu sonra 100,50 aradan bir hafta geçti derken tekrar 108.00 e yaklaştı derken yine 100.00 lere düştü.. ve 98.00 civarında. Bugun 102.50 sevilerinde ve ben yine kararlılığımı bozmadan uzun vadede düşünüyorum.. Acemi bir altın yatırımcısı olarakki beklentim ons 1750 seviyesini bu hafta sonuna kadar geçer inşallah. dedimya bu beklenti sadece şuan yükselişte inşallah hafta sonuna kadar böyle devam eder. Yazdıklarımdan kimse etkilenerek büyük yatırım düşünmesin dedimya sadece tahmin.. Kimsenin zarar etmesini ve üzülmesini istemem. Şuda unutulmamalıki ticarette herzaman alırken kazanırsınız.. Hayırlı günler.
4 Ekim 2011 Sal 12:56
yorumcular nereye kayboldu herkez karamsarlığa mı kapıldı..
4 Ekim 2011 Sal 13:25
yORUMCULAr
altın bozdurmaya gitti heralde
4 Ekim 2011 Sal 22:14
noluyo bu altına arkadaşlar?
5 Ekim 2011 Çar 22:37
25 Gündür Sürekli Olarak Takip Etmeye Çalışıyorum Anlık Gelişmeleri. Bence Dikkat Edilmesi Gereken Altın Gram Fiyatı Çarşamba ve Perşembe Günleri Öğlene Doğru Dip Yapıp Sonra Artıyor. Cuma Günleri Rolantide Pazartesi Tavan Yapıyor. Kısa Vadede Anormal Kazandırıyor. Risk Sevmeyen ve Takip İçin Vakit Bulamayanların Uzun Vadede Kayıp Etmediği Aşikar. ADMİN’ den Ricam Günlük Gelişmeleri Anlık Siteye Yansıtma Olanağının Varlığıdır. Tüm Takipçilere Selamlar…
12 Ekim 2011 Çar 11:00
altıncı arkadaşlar.
son zamanlarda bi duruldu ortalık.
piyasa öngörüleriniz nedir ?
teşekkürler
28 Ekim 2011 Cum 17:51
haydi bismillah
3 Kasım 2011 Per 15:47
selamlar bol kazançlar
türkiyede parayla para kazanmanın bile tekelleri var.bankaların makasları nedeniyle para kazanmak çok zor,kara para aklama için birebir,altın için çok basit alış satış kuralı var banka Altın Borsasına üyedir ve altın borsasına göre alım satım yapar,ancak öyle yapmıyorlar,bankalar hesabınızdaki parayı dovize çevirir ordan tokatlar, altını fahiş fiyatla size satar ordan tokatlar en son alışı yükseltmez mecbursunuz tekrar ona satmaya ordanda tokatlar.
kuyumcudan alım satım yapsam çok daha karlı olurum.tasarruf edip bankadan aldığım altını satınca asla bankalarla işim olmaz.
3 Kasım 2011 Per 15:52
tavsiye
bankalardan altın almayın gidin altın borsası üye işyerlerine oradan alın bankalara paranızı yedirmeyin
11 Kasım 2011 Cum 11:17
kandırmaca,
istanbul altın borsasında bugün altın 101 den işlem görürken
bankalar 99 dan işlem yapmakta,bankalar tamamen halkı kandırıp
parasını tokatlamak peşindeler,bankalardan kurtulun
20 Aralık 2011 Sal 14:45
Selam arkadaşlar.. Gözlemlerim ve araştırmalarımı paylaşmak istedim. Büyük altın avcıları elleri boş geri dönüyor.. Şuan itibariyle altın fiyatı an ve an yükselişe geçecek tahminimce. Rus ekonomisi ve amerikan ekonomi dengeleri sonuçlarını verdi. Şuan altın için tam bir yatırım zamanı. Daha fazla düşeceğine hala inanan varsa altından uzak dursun:) Artık değer kazanma zamanı geldi.. Altın yeni yıla 102 seviyelerinde girecek.. ocak mart ayları arası büyük artış bekliyorum.. saygılar